Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo s60 vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volvo s60 vraagje

Mijn schoonvader heeft een volvo S60 van rond bj 2004 ,nu hoort hij iets al een tijd bij het rijden aan de voorwielen,dus ik stelde voor eens te kijken ,ik dacht aan een stabilisatorstang of rubbers die niet goed meer zijn.
    Nu viel mijn oog op iets anders ,maar wat is het het lijkt in ieder geval met elkaar verbonden geweest te zijn hij is pas naar de keuring geweest en daar is hij niet voor afgekeurd ,iemand een idéé hoe dit onderdeel noemt ,voor zover ik kan zien is dit bevestigd met aan elke kant 2 bouten ,misschien wel gemakkelijk zelf te doen of niet .Ik denk dat de linkse kant van het onderdeel al naar beneden gebogen is daar het de velg bijna raakt.

Last edited by Ronnes; 24/05/2018, 13:49.

Is de stuuruitslagbegrenzer, ....
    ziet er wel goed versleten uit, kost 2x niks bij de dealer en kan je zelf monteren
    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
      Is de stuuruitslagbegrenzer, ....
      ziet er wel goed versleten uit, kost 2x niks bij de dealer en kan je zelf monteren
      top merci,is dat echt nodig dat dit er op staat ,omdat ze niets op de keuring er van gezegd hebben

Comment

Nee is niet nodig , fabrieksgewijs monteren ze dit om hun bezig te houden.

Comment

Doen ze normaal bij de grotere wielmaten, zodat de wielen niet aanlopen bij de extreme stuuruitslag.
          Nadeel: draaicirkel wordt nog groter
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Working...
          X