Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lamborghini kit car

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
    Tuurlijk doe jij je zin, maar we zien je wel terug als je dat ding niet gekeurd krijgt.
    Of als de plastic los vliegt als je eens boven de 80 gaat.

Laat me je wat tips geven:

Tweedehands of nieuwe diversen Auto's kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant. Occasies te koop: van diesel, break tot SUV

En je hebt geluk :

Er ligt een 5.0 BMW V12 in..

Nog dikke miserie erbij Amaai wat een koop!
    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Etvl Bekijk Berichten
      ben is aan het zien of ik de wagen niet kan laten keuren in NL en dan zo kan invoeren in België....
      Als je ginder een APK kan krijgen mogen ze hem hier op de keuring in principe niet weigeren, tenzij ze visueel iets vaststellen wat hen niet zint...blijft een riskante onderneming. Tenzij je niet wakker ligt van 20.000 euro (en een half jaar werk)

Comment

w
        Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Dus niet originele lampen, andere afmetingen, gordels, zetels etc etc etc ga je niet moeten gekeurd krijgen dus? Dit lukt echt niet meer.

Zoek eens naar anderen die het gedaan hebben en die er mee rond rijden.
        Droom er nog een nachtje over, ga hamburgers flippen bij de lokale Mcdo en probeer U gewoon een echte MR2 of MX5 bij elkaar te bakken.

Een kit Lambo is echt niet meer cool hoor. (en is het nooit geweest)
        Het zijn typisch auto's die terecht komen in foute youtube filmpjes of humorsites.

ordt enkel het omhulsel aangepast, het interieur ook, maar niet direct de zetels etc...

Comment

google eens 'kit car club belgië' en je krijgt een lijst van clubs/fora
          Leg daar wat contacten om tips te krijgen hoe je zo'n project best aanpakt en wat de moeilijke punten zijn bij een keuring.
          De meeste bouwprojecten die falen, komen nooit tot aan het punt van keuring toe. Neem vooral de tijd in de voorbereiding en informatiegaring.

Het is nu ook niet dat er geen kitcars meer gebouwd en gekeurd worden. Weet van minstens 2 nieuwe buggy's die de afgelopen maanden ingeschreven zijn. En er worden nog lotus7 replica's gebouwd, etc. En er is bv. ook minstens 1 Vaydor in BE op de weg gebracht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
            Zo een project krijg je niet meer op de baan. Bespaar je de moeite. De verkoper van de "lambo in opbouw" heeft ook nog een voorbumper liggen voor een prijsje https://www.2dehands.be/auto-onderde...273540334.html

Koop je beter een leuke MX5 , MR2 of...
            Mooie prijs!
            één spiegel kost €5500. Achterbumper €16.000....

Polo 6n 1.4

Comment

www.henpo.be is een carrossier die een BMW E36 heeft omgebouwd tot een BMW E60 cabrio met E60 neus, voorlichten, achterlichten, vleugeldeuren, motorkap die naar voren toe opent, widebody enz... Kortom, een redelijk verregaand tuningproject. Die wagen wordt elk jaar wel gekeurd. Motor is wel hetzelfde gebleven.
              sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Smaken en kleuren. BMW is geschikt voor een bepaald publiek. Tjoeningscene. Ik vindt hem
                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                  Smaken en kleuren. BMW is geschikt voor een bepaald publiek. Tjoeningscene. Ik vindt hem
                  Ik spreek me niet uit over mooi en lelijk. Als je de wagen van dichtbij gaat bekijken, kun je wel niet anders dan het vakmanschap en het oog voor detail appreciëren. Deze mens heeft gouden handen als het op polyester aankomt. Hij heeft destijds ook de verbredingen van mijn Clio V6 gedemonteerd en terug gemonteerd (die durfden lossen na een eind door slechte lijm van de fabriek uit) en een mal getrokken van de voorbumper omdat die niet meer te krijgen zijn...
                  sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                    Respect voor het geleverde werk, maar ik vind dit gedrocht ook kotslelijk.

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Respect voor het geleverde werk, maar ik vind dit gedrocht ook kotslelijk.
                      Idem
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Tja, wat ben je met technische perfectie als het resultaat om te kotsen is.
                        Ongelooflijk waar mensen hun tijd, energie en centen in steken.

Comment

Working...
                        X