Goedemorgen
Vorig jaar heb ik mijn oude A6 Berline 2.7 TDI (C6) Quattro uit 2011 ingeruild voor een Audi A6 berline 3.0 TDI Quattro (C7). Aangezien er een nieuwe Audi A6 is uitgekomen heb ik van de Audi verdeler een zeer schone overnameprijs gekregen en gigantische kortingen op opties en op de prijs. Om te beginnen de auto rijdt fantastisch en de 272 pk zijn pure luxe. Het enige nadeel: desondanks de grote Adblue tank heb ik al 2 keer Adblue moeten bijvullen terwijl ik van begin januari tot nu 15000 km op de teller heb. Ik ben geen snelheidsduivel, en ik rijd geen korte ritjes met mijn wagen. Is dit normaal dat ik zo snel Adblue moet bijvullen? Het is eigenlijk mijn eerste ervaring met dit product.
Vorig jaar heb ik mijn oude A6 Berline 2.7 TDI (C6) Quattro uit 2011 ingeruild voor een Audi A6 berline 3.0 TDI Quattro (C7). Aangezien er een nieuwe Audi A6 is uitgekomen heb ik van de Audi verdeler een zeer schone overnameprijs gekregen en gigantische kortingen op opties en op de prijs. Om te beginnen de auto rijdt fantastisch en de 272 pk zijn pure luxe. Het enige nadeel: desondanks de grote Adblue tank heb ik al 2 keer Adblue moeten bijvullen terwijl ik van begin januari tot nu 15000 km op de teller heb. Ik ben geen snelheidsduivel, en ik rijd geen korte ritjes met mijn wagen. Is dit normaal dat ik zo snel Adblue moet bijvullen? Het is eigenlijk mijn eerste ervaring met dit product.
Comment