Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spatbord links voor Focus 2 - 3 deurs hatchback 2006

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Spatbord links voor Focus 2 - 3 deurs hatchback 2006

Hallo,

Er heeft iemand tegen mijn auto aangereden en is doorgereden, nu heb ik een bestek laten maken voor de herstelling maar deze valt nogal duur uit. Ik zou namelijk nog graag met de wagen 3 jaar rijden dan is die 16jaar. De prijs die ik had gekregen om het spatbord en de deur te laten herstellen was 1000 euro wat ik persoonlijk te veel vind.

- Spatbord links voor, Focus 2 - 3 deurs hatchback 2006.

Ik heb nog een foto toegevoegd, de vorige link werkt hier niet.

Mvg
    Last edited by ; 02/10/2018, 16:49.

Comment

ik zou zo verder rijden, er zijn geen scherpe kanten aan, dus keuringsgewijs geen probleem
      en oppoetsen met een goede krasverwijderaar doet ook al wonderen
      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Zoek een tweedehandse , als je geluk hebt kan je dezelfde kleur zoeken en vinden.
        Z4 M40i

Comment

Het is niet zo fel geblutst en kleur kun je in feite zelf bijwerken een beetje.
          Voor nog maar 3 jaar rond te rijden zou ik er ook wel liever niet 1000euro in 1 keer in pompen. Maar als je toch wil zoeken, blijkbaar (hebt zelf nog niet gedaan/nodig gehad) is Ebay wel een makkelijke plek voor zulke dingen te vinden alhoewel je kleur moeilijker gaat zijn. Meestal zijn de onderdelen standaardkleuren zoals zwart etc.

Comment

Working...
          X