Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alu velgen 17 inch 4x100 ET 35 tot 40 als winterset

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Alu velgen 17 inch 4x100 ET 35 tot 40 als winterset

Alu velgen met 4s of winterbanden. 17 inch 4x100 ET 38 met naafgat 73,1. Dient als winterset voor de Up GTI.
    Max 650€, liefst in goede staat.
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Voor die prijs (of ietsjes meer) moet je dat zelfs nieuw kunnen krijgen, als je content bent met bv een Dezent-velg.
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Dacht ik ook. Totdat ik ging configureren...
      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Vraag: moet je verplicht TPMS sensoren steken of krijg je anders foutmeldingen op je dashboard? Extra kost is ongeveer 180€.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
          Vraag: moet je verplicht TPMS sensoren steken of krijg je anders foutmeldingen op je dashboard? Extra kost is ongeveer 180€.
          lampje van je bandenspanning zal branden op je dash, meer ni
          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Working...
          X