Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi 80 Diesel Type B3

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Audi 80 Diesel Type B3

Hallo,

Ik ben op zoek naar een Audi 80 Diesel model B3
    Het is mijn bedoeling om zo een NIKKEL model te hebben.

Daarom dienen volgende punten in orde te zijn:

Ongeval vrij !
    Kilometers zijn van ondergeschikt belang, doch zo weinig mogelijk
    Dient een open dak te hebben
    Moet een Diesel zijn, liefst een platte 1900cc
    Geen afgeleefd exemplaar.
    Liefst met servo stuur, maar geen must.
    De prijs ? Ik ben bereid een eerlijke prijs te betalen die voor een mint stuk boven het gemiddelde zit

Denk eraan, geen wrak of op sterven na dood geval.
    Last edited by ; 22/04/2019, 00:45.

stel je die met airco voor, maar ga je moeilijk vinden

roestvrij zijn ze zeker
    servo is must, aloewel met 5.8 gehoepel viel dat nog mee, behalve hard werken

je zou echt een 1st eigenaar moeten vinden en die bestaan

Comment

uwe zoon had beter de zijne bijgehouden ...

Comment

De markt goed in de gaten houden in onze buurlanden tot er eens eentje opkomt....
        Polo 6n 1.4

Comment

Servo is inderdaad zeer welkom, maar als ik een mint tegen kom zonder servo ga ik hem niet laten staan ...

En inderdaad Tigra, daar heeft hijzelf nu ook al spijt van ..... en ik ook .. maar da junk luistert ook nooit ni naar zenne pa hé weet altijd alles beter ..

Ik heb enkele weken geleden nen 19D gekocht, en rij er zeer graag mee, maar gezien een klein titske en nog een paar ander zaken zal ik er maar 1 jaar kunnen mee rijden, hij zal nl niet meer door de keuring raken zonder grote kosten en daarvoor is hij niet mooi genoeg, vandaar dat ik nen mint zoek en deze dan als donor zou gebruiken.
          Ondertussen kan ik wel een jaartje met den deze rijden ...

Last edited by ; 22/04/2019, 00:49.

Comment

Dan heb je tijd genoeg stel wat zoekopdrachten in op de sites en als er een diesel van voor 92 opkomt krijg je een email.

Polo 6n 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
              Dan heb je tijd genoeg stel wat zoekopdrachten in op de sites en als er een diesel van voor 92 opkomt krijg je een email.

https://www.otomoto.pl/oferta/audi-8...ID6BEwmC.html?

Bedankt, maar zover ben ik ook al wel hoor

Het is maar dat er mensen zijn die misschien hier of daar er ééntje weten staan 1ste eigenaar ( 85 jaar ) en hij rijdt er niet meer mee, met 70.000 km of zo.
              Maar per defenitie ( nog ) niet te koop staat, misschien kan ik betreffende dan gaan overtuigen, You see.

Comment

Die modellen zie ik toch nog wel geregeld rijden zelfs. Dus mag geen probleem zijn. Een oom van mij heeft er zo 2 gehad. Mijn vader heeft de B2 gehad.

Ook eens in de gaten houden.

Comment

De niet afgeragde zuivere exemplaren zijn toch niet dik gezaaid meer... typisch voorbeeld van wat ooit een massa product is geweest maar nu eerder schaars aan het worden is.

Comment

Ik heb de zoektocht eens gedeeld met een VAG-kerel die soms nog verdoken pareltjes weet staan

Comment

Thx

Comment

Heb je die mooie kever nog?

Comment

Neen, die werd verkocht en rijdt nu ergens in Wallonie rond ....

Comment

We hebben nog zo'n Audi gehad, weliswaar een heel vroege 1.6 benzine. Een zeepgroene . Nul opties, zelfs geen pré-radio of servostuur.

En toch reed ik daar graag mee. Liefst 's nachts, cruisend op het gemakske (want veel meer mocht je daar niet van verwachten).

Uiteindelijk is die deur uitgegaan met een heel pak kilometers op de teller, een herstelde joint-de-culasse, een kapotte kachelradiator, nukkige versnellingsbak en kromme remschijven.
                            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Audi 80 ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

Comment

veel korter bij de voorwaarden ga je niet geraken, wel stevige prijs

Comment

ik heb hem ook al gezien.... heeft links vooraan een ongeval gehad
                                  Het open dak en zeker de servo dik ok
                                  Kan zijn dat ik straks is ga kijken, het is hier niet ver af, maar de prijs voor deze staat is er los over

Comment

Mijn schoonpa had vroeger zo een speciale reeks.
                                    Was met rode accenten en een andere bekleding van de zetels.
                                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Deze mag slotje op ..... ere werd een waardig alternatief gevonden .... grtz

Comment

Working...
                                      X