Volg al een tijdje de markt voor een z4 coupe. Komt zeer weinig (of moet ik zeggen totaal geen) beweging in de te koop gestelde wagens. Het zijn al maanden dezelfde die te koop staan (gemiddeld twee tot acht maanden), wat er ofwel op duidt dat ze te duur geprijsd staan (wat volgens mij ook is),of dat er geen geinteresserden zijn (maar eigenlijk komt dat op hetzelfde neer, moest de prijs iets lager zijn...).
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Iemand ervaring (positief of negatief) met een BMW Z4 coupe
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wesp Bekijk BerichtenVolg al een tijdje de markt voor een z4 coupe. Komt zeer weinig (of moet ik zeggen totaal geen) beweging in de te koop gestelde wagens. Het zijn al maanden dezelfde die te koop staan (gemiddeld twee tot acht maanden), wat er ofwel op duidt dat ze te duur geprijsd staan (wat volgens mij ook is),of dat er geen geinteresserden zijn (maar eigenlijk komt dat op hetzelfde neer, moest de prijs iets lager zijn...).
Duitse markt eens kijken?
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment