Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dacia pickup naar Belgie?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dacia pickup naar Belgie?

Hallo,
    Ik las dat Dacia een pickup dit jaar op de Europse markt ging brengen.
    Zou deze ook naar Belgie komen?

je weet maar nooit,oorspronkelijk was renault zelfs niet van plan om de dacia's in be en andere landen in te voeren.
    de eerste logan's werden zelfs verkocht door cardoen..............
    zeg dus nooit nooit

Comment

Pickup, dat is een auto met een laadbak waar je dan een plastieke kas gaat opzetten zodat hij eruit ziet als een gewone auto. Zinloos, zeker in. België.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
        Pickup, dat is een auto met een laadbak waar je dan een plastieke kas gaat opzetten zodat hij eruit ziet als een gewone auto. Zinloos, zeker in. België.
        goh ja,ieder zijn pleziertje zeker?
        250 pk en optrektijden in 5 sec/100 topsnelheden van boven de 200 zijn ook zinloos in be.......
        zelf zou ik het ook niet kopen

Comment

Niet als eerste auto, maar als werkpaard voor erbij zou ik een kleine pick-up direct zien zitten. Van pick-ups met +5 meter lengte zie ik ook niet altijd het nut. Een budget karreke met fiscale gunstmaatregelen en de betrouwbaarheid van Dacia zou wel eens kunnen aanslaan.

Comment

je kan normaliter bij de dacia dealers al een dokker pick up bestellen. Het zijn conversies die in Frankrijk worden gemaakt bij Kollé.
            Niet moeders mooiste maar wel handig als je regelmatig niet al te zware objecten of bv. dood hout, snoeimateriaal, strobalen, ... wil vervoeren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
              je kan normaliter bij de dacia dealers al een dokker pick up bestellen. Het zijn conversies die in Frankrijk worden gemaakt bij Kollé.
              Niet moeders mooiste maar wel handig als je regelmatig niet al te zware objecten of bv. dood hout, snoeimateriaal, strobalen, ... wil vervoeren.
              Klopt, worden oa veel gebruikt bij Vopak op diverse terminals in de haven van Antwerpen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Ik ben zeker dat die naar België komt, als hij onderweg niet in panne valt

Comment

Uit het Duster topic.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                  X