Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zetels nieuw leven inblazen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Zetels nieuw leven inblazen

Zijn er mensen die ervaring hebben bij iemand die doorgezeten zetels kan herstellen? Ik heb twee zetels met stoelverwarming die ik zou willen installeren in mijn Passat maar die komen uit eentje met 250 000 km op de teller. Niet alleen is het schuim doorgezeten op bepaalde plaatsen maar ook de lederen stukken zijn aan heropwaardering toe.

Ik zou dit zelf kunnen doen maar om nu te gaan zoeken en zoeken naar het juiste schuim enzo wil ik deze keer het overlaten aan een pro.

Iemand die een adres kan aanbevelen?

Deca (wel in het Gentse)

Comment

Als het recaro's zijn veel kans dat je die schuimstukken nog wel kan vinden kijk eens op etka.

En idd in OVL Deca en creato.
      Zelf ga ik bij creato, kan ze wel meepakken voor u doe toch veel kortrijk gent.
      Polo 6n 1.4

Comment

Bedankt voor de tips - om te zien of ik het schuim nog kon bestellen moest ik de bekleding demonteren om het artikelnummer te kunnen zien. Niet meer leverbaar, maar ja - na 22 jaar is dat wel te verwachten. Dus Deca en Creato even een mailtje sturen.

Comment

Deze meneer heeft voor mij eens een salon op maat gemaakt. Het is wel iets anders, maar dit doet hij ook :
          Last edited by RX-8; 27/10/2019, 14:28.

Comment

Heb ik al goeie dingen van gehoord, in elk geval
            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Working...
            X