Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lichte vracht benzine V6 atmo handgeschakeld ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• lichte vracht benzine V6 atmo handgeschakeld ?

alles staat zowat in de titel.
    Iemand een idee voor zoiets ? geen suv geen pickup geen camionette, zeker geen automaat
    Was laatst aan het kijken naar een 370Z maar dat zal niet lukken in LV, zou dus iets in die aard willen.

Of anders een youngtimer met een V6 (daar was ik nog niet verder gekomen dan wagens met een prv motor)

Handgeschakelde V6 en dan nog in LV gaat ne moeilijker worden hé. Zal sowizo een break moeten zijn dan.

Comment

laat de V vallen en ga voor een Legacy 3.0R en laat die ombouwen naar LV.
      bv. https://www.reezocar.be/voiture-occa...C14284724.html

of beter nog, zoek een geïmporteerde Blitzen

Comment

Mercedes C klasse break 230 - 350

Comment

thx
          mja ...break is te groot en te zwaar
          Lexus heeft blijkbaar goeie V6 maar allemaal auto
          boxer zou ook wel leuk zijn
          Ondertussen uitgekomen bij een Ford V6 Sho motor die door Yamaha ontwikkeld werd en een hoogtoerig karakter heeft, zou leuk zijn als vervanger in een oldtimer die standaard al een V6 heeft.

Comment

dat wordt een Mazda MX3 dan hé, met een 1.8 V6.
            Klein en relatief licht: niks voor jou ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
              dat wordt een Mazda MX3 dan hé, met een 1.8 V6.
              Klein en relatief licht: niks voor jou ?
              hé thx dat is wel een leuke, kende ik niet, ga ik eens bekijken

Comment

Als het een lijn-motor mag zijn, ga je bij BMW meer dan keuze genoeg hebben.
                Breaks met L6, 1-reeks, allemaal in LV om te bouwen (met uitzondering van de laatste 1’tjes, die niet meer gehomologeerd geraken)
                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Mercedes W203 c32 geen optie? enkel wel geen manueel...

Comment

En hopen dat de nieuwe regering als die er ooit komt het LV-achterpoortje voor particulieren niet sluit of je bent mooi gejost.

Comment

Bestaande worden meestal voortgezet. Enkel voor nieuwe inschrijvingen wijzigt het dan. Dus snel zijn is de boodschap.
                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

de MX3 valt af, heeft zijn uitzicht niet echt mee. Een 6 in lijn ook aan gedacht maar is nét niet (dan nog liever een brute 4 cylinder).
                        En neen geen automaat, moet een plezierbak worden.
                        maar thx allemaal voor de suggesties

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                          Dus snel zijn is de boodschap.
                          peins dat ook, helaas

Comment

Hoe snel? Ik zou mijn passat break V6 ook wel willen ombouwen naar lichte vracht. Wat ik daar jaarlijks voor moet neerleggen wordt na 5 jaar gewoon te belachelijk voor woorden.

Comment

Wat gaat de nieuwe federale regering worden? Vast en zeker zullen ze de grote melkkoe ook viseren en daar geld gaan halen. Is dus koffiedik kijken...
                              “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

als het onbetaalbaar wordt ga ik een v6 of v8 op een statief zetten en dan af en toe eens doen draaien in mijn garage en op die manier van het geluid en stank genieten. Of misschien rij ik wel op rollen haha

Comment

ondertussen nog een interessante gevonden, alfa gtv 3.2 mocht iemand een idee hebben hoeveel die kost aan biv ...

Comment

Dat is de legendarische Busso-motor, zeker?
                                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
                                      ondertussen nog een interessante gevonden, alfa gtv 3.2 mocht iemand een idee hebben hoeveel die kost aan biv ...
                                      biv en jaarlijkse verkeersbelasting berekenen kan via apps : https://belastingen.vlaanderen.be/app-simulatie-biv-vkb

GTV is wel de 3.0 dacht, ik.
                                      en de GT is de 3.2.
                                      Is wel bingo op fiscaal vlak, tov het eerste gedacht van LV.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten

biv en jaarlijkse verkeersbelasting berekenen kan via apps : https://belastingen.vlaanderen.be/app-simulatie-biv-vkb

GTV is wel de 3.0 dacht, ik.
                                        en de GT is de 3.2.
                                        Is wel bingo op fiscaal vlak, tov het eerste gedacht van LV.
                                        idd ik vrees ervoor

Comment

Working...
                                        X