Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lichte vracht benzine V6 atmo handgeschakeld ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
    alles staat zowat in de titel.
    Iemand een idee voor zoiets ? geen suv geen pickup geen camionette, zeker geen automaat
    Was laatst aan het kijken naar een 370Z maar dat zal niet lukken in LV, zou dus iets in die aard willen.

    Of anders een youngtimer met een V6 (daar was ik nog niet verder gekomen dan wagens met een prv motor)
    Mijn 370Z is LV (Laag Vliegen) ipv rap rijden.
    Z4 M40i

    Comment


    • #22
      Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten

      Mijn 370Z is LV (Laag Vliegen) ipv rap rijden.
      heb jij een 370Z ? top! vind het een heel miskende wagen eigenlijk. Nog geen problemen mee gehad (veronderstel van niet) ?

      Comment


      • #23
        Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

        heb jij een 370Z ? top! vind het een heel miskende wagen eigenlijk. Nog geen problemen mee gehad (veronderstel van niet) ?
        Heb de 370 Zed nu meer dan 5 jaar (bouwjaar 2011) heeft nu 90.000 km en het enige dat ik heb moeten vervangen is een sway bar link,koste iets van 30 euro, (Bilstein ) gekocht bij Autodoc.
        Voor de rest poepsimpele auto om het onderhoud zelf te doen, zelf in te stellen wanneer die moet verwittigen voor onderhoud, moet dus nooit aan de computer voor reset.
        Bewust voor een auto gekozen zonder turbo(s)
        Hoop er nog lang te kunnen mee te rijden.
        Z4 M40i

        Comment


        • #24
          hoe, is het dan geen 370Ziiiiii ?
          Ja is eigenlijk niet zo duur voor wat je krijgt vind ik. Een goede betrouwbare V6 om lang mee te gaan. En daar wringt nu net mijn schoen, BIV ok is éénmalig, maar wat gaat er voor de rest uit de lucht vallen de komende jaren...

          Comment


          • #25
            Even naar omhoog brengen - ik zou aan de ombouw willen beginnen maar kan eigenlijk geen duidelijke voorbeelden vinden van hoe men de constructie effectief vastmaakt binnenin de wagen. Heb hier nu deze foto gevonden. De keuring gaf me te kennen dat deze met popnagels vastgemaakt moet worden. Ik heb men zetels nu gewoon platgelegd, gordels verwijderd en nu ga ik een constructie maken dat gewoon bovenop de zetels gaat gemonteerd worden. Bij mij zit wel de benzinetank onder het gedeelte van de achterzetels...

            Het moet uiteraard zeer stevig vastgemaakt worden want bij een ongeval wil ik niet dat dit gaat rondvliegen. Maar wat is hiervoor de beste manier?

            Comment


            • #26
              heb zo eens eentje uitgebouwd bij een Clio rs, daar was één helft aan het chassis bevestigd met bouten en dat zorgde voor een horizontaal oppervlak, en daarop was dan bovenste plateau+opstaande rand vastgezet met rivetten. Lijkt me de beste manier.
              Ga je dit zelf doen ? En het papierwerk ? Heb je dan al toestemming van de constructeur ?

              Comment


              • #27
                ja, de brief van dieteren heb ik

                Comment

                Working...
                X