Waarom maak ik het mezelf toch altijd moeilijk? 
- Omdat onze Viano Marco Polo 4motion eigenlijk te luxueus was,
- omdat 'm eigenlijk toch nog steeds te kort tegen de grond zat (in elke reis was er wel een moment dat we niet verder konden omdat de sporen/erosiegeulen te diep werden),
- omdat ik 'm verkocht hebt omdat ik er een pak meer centen voor kon krijgen dan toen ik 'm twee jaar ervoor gekocht heb,
zit ik nu zonder reisvoertuig.
Al maanden ben ik nu op zoek naar een voertuig
- dat 4x4 is
- waarin het mogelijk is om te slapen en te zitten en te eten
- dat hoog genoeg op zijn poten staat, of waarvan op zijn minst de bumpers niet te laag hangen
- dat geen 25K of meer kost
- dat minstens drie zitplaatsen heeft
- waarvan de BIV en de VB "aangenaam" zijn
- dat in dagelijks verkeer ook enigszins bruikbaar is (ik wil geen voertuig dat ik elf maand per jaar niet gebruik)
En ik vind maar niet wat ik zoek.
(voor een B-rijbewijs)
4x4's zijn er genoeg, en busjes om in te slapen en eten ook, maar wil ik er drie zitplaatsen in, of wil ik het wat hoger op zijn poten, of wil ik mij niet blauw betalen aan belastingen of aankoopprijs, dan loop ik zo precies vast???
Toyota 4x4's zijn te duur, zéker als ze achterop voorzien zijn van een leefruimte(ke). UAZ ziet er cool uit maar 1) die zijn eigenlijk ook griezelig duur en 2) als ge daar een paar uur mee rijdt zijt ge doof van de moteur en hebt ge 't verschot in de rug van de schokken. Viano's en Volkswagens zitten eigenlijk te dicht tegen de grond om goed te zijn....
Afin, zijn er merken/modellekes/oplossingen die ik over het hoofd zie? Of heb ik een gat in de markt gevonden???

- Omdat onze Viano Marco Polo 4motion eigenlijk te luxueus was,
- omdat 'm eigenlijk toch nog steeds te kort tegen de grond zat (in elke reis was er wel een moment dat we niet verder konden omdat de sporen/erosiegeulen te diep werden),
- omdat ik 'm verkocht hebt omdat ik er een pak meer centen voor kon krijgen dan toen ik 'm twee jaar ervoor gekocht heb,
zit ik nu zonder reisvoertuig.

Al maanden ben ik nu op zoek naar een voertuig
- dat 4x4 is
- waarin het mogelijk is om te slapen en te zitten en te eten
- dat hoog genoeg op zijn poten staat, of waarvan op zijn minst de bumpers niet te laag hangen
- dat geen 25K of meer kost
- dat minstens drie zitplaatsen heeft
- waarvan de BIV en de VB "aangenaam" zijn
- dat in dagelijks verkeer ook enigszins bruikbaar is (ik wil geen voertuig dat ik elf maand per jaar niet gebruik)
En ik vind maar niet wat ik zoek.

4x4's zijn er genoeg, en busjes om in te slapen en eten ook, maar wil ik er drie zitplaatsen in, of wil ik het wat hoger op zijn poten, of wil ik mij niet blauw betalen aan belastingen of aankoopprijs, dan loop ik zo precies vast???
Toyota 4x4's zijn te duur, zéker als ze achterop voorzien zijn van een leefruimte(ke). UAZ ziet er cool uit maar 1) die zijn eigenlijk ook griezelig duur en 2) als ge daar een paar uur mee rijdt zijt ge doof van de moteur en hebt ge 't verschot in de rug van de schokken. Viano's en Volkswagens zitten eigenlijk te dicht tegen de grond om goed te zijn....
Afin, zijn er merken/modellekes/oplossingen die ik over het hoofd zie? Of heb ik een gat in de markt gevonden???
Comment