Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Advies voor fiscaal vriendelijke km vreter

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Nog niet alle superchargers bieden non Tesla aan, en je betaalt ook meer als 'gast'
    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten

tuurlijk is dat traag,maar wel top auto

Ik eet graag bloemkolen met pattatten en een goeie steak.... een ICE dus. Ik lust helemaal geen rauwe vis,maar als ik dan toch moest kiezen liever dan het origineel op Japanse wijze. Op EV gebied denk ik dan aan Tesla,dat is ook wel een beleving....niet de mijne maar ergens kan ik het wel respecteren ipv die omgebouwde e cars uit Europa met bakken problemen
      Tesla was idd de eerste die een goede EV op de markt heeft gezet, maar we moeten toegeven dat er ondertussen nog goede EV's op de markt zijn, zeker als je naar een budget van 85k gaat kijken.
      De EQE en bv de i4 en iX kan je moelijk omschrijven als "probleembakken".

Comment

iX is wel triestig qua afwerking (voor dat budget), vooral als je gaat vergelijken met een even dure X5 bijvoorbeeld

Een Tesla komt daar mee weg maar een BMW niet
        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
          iX is wel triestig qua afwerking (voor dat budget), vooral als je gaat vergelijken met een even dure X5 bijvoorbeeld

Een Tesla komt daar mee weg maar een BMW niet
          Bwah, een collega heeft de iX, en ja, daar zitten wat te veel knoppen of, maar slecht uitgerust is die niet.

In elk geval, de iX40 zit zowat in hetzelfde leasebudget als de Y LR.
          Wat dus betekent dat BMW daar voor bedrijven nog een dikke korting aan hangt.....
          De iX zit zowat tussen de iX3 en de X5, en design is wat apart.

(ik zag overlaatst een XM, en dat was pas een afgrijselijk monster. Die achterlichten zijn ontworpen met een lego blokkendoos, en het formaat van die auto is "giganormous")

Comment

De iX 50 is intussen zelfs goedkoper dan de X5 50e PHEV in lease
            Maar als je van de ene in de andere stapt is het verschil gigantisch qua afwerking
            Veel harde plastics in de iX tot de zijkanten van het dashboard toe, enkel op 'ooghoogte' is het deftig
            Het is maar wat je belangrijk vindt maar voor dat budget zou ik daar niet kunnen mee leven
            Last edited by KdF; 11/10/2023, 13:13.
            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Working...
            X