Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
je bent 17 jaar en ik heb ergens gelezen dat je zei dat je 1m60 bent en je gaat vechten met iemand die +7jaar ouder is en waarschijnlijk veel groter, goe bezig moet ik zeggen
ik ben 1 meter 65 en die gast is uiteindelijk maar 19 hoor.. ge kunt er mss me lache maar 7 jaar jiu-jitsu... soit..
hij rijdt dus me ne focus (volgens mij van hem nu want hij staat ni meer op de site van beveren)..
ik ben 1 meter 65 en die gast is uiteindelijk maar 19 hoor.. ge kunt er mss me lache maar 7 jaar jiu-jitsu... soit..
hij rijdt dus me ne focus (volgens mij van hem nu want hij staat ni meer op de site van beveren)..
diene speelt al tijdje niet meer bij Beveren, maar bij oostende. Maar ja, wat je hier verkondigt over dat op de vuist gaan triestig. Maar soite, amuseer u nog maar als de nieuwe jackie chan...
is da nu zo abnormaal op mijne leeftijd..? iedereen heeft toch wel 'ns gevochten op deze leeftijd en dat ie nu bij oostende speelt.. zou kunnen, ik volg het voetbal niet.. ik wist nog eens niet dat hij voetballer was tot ze mij da kwame zegge..
EDIT: bijna vergeten te vragen, is't ne goeie speler?
is da nu zo abnormaal op mijne leeftijd..? iedereen heeft toch wel 'ns gevochten op deze leeftijd en dat ie nu bij oostende speelt.. zou kunnen, ik volg het voetbal niet.. ik wist nog eens niet dat hij voetballer was tot ze mij da kwame zegge..
Tsss, de enigste blanke van de ploeg en daar begin jij mee te vechten. racist.
1m65?
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69
je bent 17, op die leeftijd zou je eigenlijk al beter moeten weten, dat vechten niks, maar dan ook niks oplost. En dan ook, effe gegoogled, Vleminckx is 1m84, jij 1m65, ik denk al dat ik weet wie op zijn donder heeft gehad
ik loop in de goot, omdat het voetpad smal was maar die kon ruimschoots door.. meneertje vond het nodig om me zijne spiegel tege mijne arm te rijde (no big deal) dus ik roep der gewoon op.. Stopt die pippo int midde vant straat stapt uit en begint zowa te duwe.. ja srr, maar is hij toch wel op de verkeerde 'gebotst'..
nu moet ik echt vertrekke want ik ben al te laat.. Coldplay zal niet wachten op mij
je bent 17, op die leeftijd zou je eigenlijk al beter moeten weten, dat vechten niks, maar dan ook niks oplost. En dan ook, effe gegoogled, Vleminckx is 1m84, jij 1m65, ik denk al dat ik weet wie op zijn donder heeft gehad
ik loop in de goot, omdat het voetpad smal was maar die kon ruimschoots door.. meneertje vond het nodig om me zijne spiegel tege mijne arm te rijde (no big deal) dus ik roep der gewoon op.. Stopt die pippo int midde vant straat stapt uit en begint zowa te duwe.. ja srr, maar is hij toch wel op de verkeerde 'gebotst'..
nu moet ik echt vertrekke want ik ben al te laat.. Coldplay zal niet wachten op mij
Sla anders die lullo van coldplay maar op zijn bek. Die ziet er mij minder sportief uit.
ik ben 1 meter 65 en die gast is uiteindelijk maar 19 hoor.. ge kunt er mss me lache maar 7 jaar jiu-jitsu... soit
hahaha, wa ne zeveraar!!!!!!! Zo'n kerel laten ze dus ongestoord verderdoen, en zijne al even belachelijke topic ook.... Als ik da es moest doen zat the green eye mij al weer af te kafferen!!!!!!
Comment