Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto's van bekende mensen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
    Het topic is "auto's van bekende mensen". De enige die ik ken in dit lijstje is Sven Ornelis.
    Ligt het aan mij of noemt men de eerste de beste pipo snel een bekend iemand de laatste tijd.
    ik denk dat het aan mister xit zelf ligt . want er staan toch paar bekende dj's in zoals wout (van sylver) en dark-e,...,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
      ik denk dat het aan mister xit zelf ligt . want er staan toch paar bekende dj's in zoals wout (van sylver) en dark-e,...,
      Dj's zoals in gasten die plaatjes draaien? 'k Heb dat ook nog gedaan toen ik jong was.

Comment

• Joke van de Velde en haar Mercedes C-Coupé:

Comment

• Joyce De Troch en haar Audi A4 Avant

Comment

• Heb jij die foto's getrokken ofzo vanop je slaapkamer?

Comment

• Proper gepositioneerd op uw locatie daar. Is daar iets in de buurt of zo waar BV's massaal naartoe trekken? Of gaan ze gewoon graag shoppen op de Brabantdam?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Modena Bekijk Berichten
                Heb jij die foto's getrokken ofzo vanop je slaapkamer?
                terwijl em aan zen *** zat te trekken ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                  Joyce De Troch en haar Audi A4 Avant

Is dat hare wagen? Ik heb die in ieder geval een keertje zien verschijnen bij de introductie van de nieuwe passat en a4 avant bij acm.

Comment

• Foto's zijn getrokken vanop mijn kot

Comment

• Gisteren een K van K3 tegen gekomen (de zwarte),
                      in haar BMW x5 3.0d

Comment

Foto's zijn getrokken vanop mijn kot
                        daar gaat ne stormloop komen op koten aan de brabantam

Comment

Joke van de Velde en haar Mercedes C-Coupé:

ze heeft smaak
                          2015 BMW F11 520dA
                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                            ze heeft smaak
                            idd, voor een stom wijf te zijn heeft ze nog een fijne auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
                              Meeste BV's hebben geen smaak dus...
                              Precies, van die DJ Wout verwacht je al niets anders, geen smaak voor muziek en geen smaak voor auto's.

Comment

Die woont op een scheet van mijn deur.

Gisteren toevallig voorbij gelopen als ontspanning, en ze was thuis.

Haar papa was op de pc bezig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door astonX Bekijk Berichten
                                  daar gaat ne stormloop komen op koten aan de brabantam
                                  Ik denk het niet, er zal daar he komende jaar heel wat gewerkt worden.
                                  (infrastructuurswerken)

Comment

Grappig, mijn ouders hebben identiek dezelfde wagen. Alleen hebben mijn ouders de optie "wegval type aanduiding" aangevinkt en dat staat veel beter imo.

Voor de rest identiek hetzelfde, velgen, kleur, interieur.

Comment

• Tom Waes in zijn Land Rover Defender (wel niet echt duidelijk):

Comment

• Bart Wellens rijd sinds een paar maanden met een Saab 9-3 Cabrio (+ marginale spoiler) -> met een nummerplaat die begint met een X :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door S_L_R ! Bekijk Berichten
                                          Bart Wellens rijd sinds een paar maanden met een Saab 9-3 Cabrio (+ marginale spoiler) -> met een nummerplaat die begint met een X :-)
                                          Foto's ?

Comment

Working...
                                          X