Oorspronkelijk geplaatst door the Saint
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto's van bekende mensen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door vwrules Bekijk BerichtenIs waarschijnlijk die met haar bruin haar geweest. Heb die haren auto al vaak zien staan aan haar huis is Perk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenJa die X5 heb ik ook al gezien en daar hangt een gepersonaliseerde nummerplaat op weet nu wel niet welke
Comment
-
Afgelopen week ergens op de radio :
Reporter : "Goeiedag, hier Koen Wauters, ik wou eens informeren voor een auto..."
....
....
Garagist : "Voor mensen gelijk gij hebben we een speciale VIP korting van 36 %"
T'is maar dat de kak niet hetzelfde riekt zeker...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk BerichtenAfgelopen week ergens op de radio :
Reporter : "Goeiedag, hier Koen Wauters, ik wou eens informeren voor een auto..."
....
....
jemig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenDe vorige auto
Van:
Ik zie ook een aardige 996 en een 190E in je avatar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk BerichtenAfgelopen week ergens op de radio :
....
....
Als Koen Wauters met één van hun wagens rijdt, is dat gratis publiciteit hé. Daar zou iedere autofabrikant wel een effortke voor willen doen, denk ik.
't Koningshuis en alle ministers hebben hun sleeën ook niet voor de normale prijs gekregen (of geleased). Die Lexus en Volvo op de Pfaffs hunne oprit zullen ook wel aan een lagere prijs verkregen zijn (zie, zelfs ik weet waarmee die gasten rijden ).Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenLogisch toch ?
Als Koen Wauters met één van hun wagens rijdt, is dat gratis publiciteit hé. Daar zou iedere autofabrikant wel een effortke voor willen doen, denk ik.
't Koningshuis en alle ministers hebben hun sleeën ook niet voor de normale prijs gekregen (of geleased). Die Lexus en Volvo op de Pfaffs hunne oprit zullen ook wel aan een lagere prijs verkregen zijn (zie, zelfs ik weet waarmee die gasten rijden ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenVeronique de cock reedt vorige keer met een 7-reeks en porsche!
als ik dan op de oprit stond,dan zag ik ze soms vertrekke,met een geile sound!
De porsche hé!
Heb haar es ermee zien rijden in Knokke. Is misschien nog een ander speelgoed, die in garage staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenDe vorige auto
Van Boonen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
Die rijdt hier vrij geregeld voorbij. Echt een te zotte defender!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenKheb nog foto's staan van Jo Vally zijnen SL500, Kzal es zoeken.
Tja, Kvind ze op mijn PC, Maar krijg ze hier niet opgezet.
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenwa lukt er juist niet? uploade
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenJawel, mer wa moet ik dan just doen?
Comment
Comment