Oorspronkelijk geplaatst door Acec
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto's van bekende mensen
Collapse
X
-
Toen het radio-duo Deckers & Ornelis nog op Donna zaten, zijn ze van de éne op de andere dag overgestapt naar Q.. Ik hoor ze nog zo afkondigen op Donna: "Prettige dag nog, wij zijn er morge weer, bye."
Volgende dag zaten ze op Q.. Ze hebben als bonus allebei een Porsche Boxster gekregen.. Weet echter niet of ze er nog met rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door autofreakiekzou t ni wete , ma hij was bij de zomer van de sterren naar zo een optreden van Pimgeweest met zijne Polo , EN DIE ZIJN VROUW WAS AANT RIJDE EH !!
Den pantoffelheld
SLOEF !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69just.. en Isabella A(dam) is amasadrice van Chrylser in België, ze rijdt trouwens met een PT Cruiser CabrioAUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pieterken9Axel daeseleire (of hoe ge het ook schrijft) heeft een BMW MINI ik dacht een D
Mss is da gwn den auto van zijn vrouwke?Last edited by Astian; 02/11/2005, 09:20.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TommieKoen Wauters rijdt momenteel met een Cayenne. Dit omdat mijn vriendin zijn buurmeisje is Allee, twee straten ervoor
Die heeft blijkbaar ook geld te veel eh..
Comment
Comment