vette kar heeft die kris seg
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto's van bekende mensen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenTsjien, ik wil ze gerust eens 'imageshacken' als dat beter lukt (dit is photobucket)
Here we go:
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenDe jeep is volgens mij van Koen, hij heeft ook zo'n luchtbuis aan z'n A-stijl.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenSterk bezig, soms eens een riviertje door om stalksters af te schudden he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenweet er iemand met wat urbanus nog rijdt tegenwoordig?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenDie M5 heb ik donderdag nog gezien Die doet wel veel KM's geloof ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenweet er iemand met wat urbanus nog rijdt tegenwoordig?
Zeg nu niet dat nu mijn vader (de ultieme Urbanus look-a-like) een Volvo gekocht heeft, Urbanus met iets anders rijdt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenDe jeep is volgens mij van Koen, hij heeft ook zo'n luchtbuis aan z'n A-stijl.
Dat zou kunnen, is een LandCruiser.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenUrbanus is altijd al een Volvo-man geweest.
Zeg nu niet dat nu mijn vader (de ultieme Urbanus look-a-like) een Volvo gekocht heeft, Urbanus met iets anders rijdt.
Ik wil foto's van jouw vader!!!
enne, waarom dacht je dat ik het vroeg
Hij woonde niet zo heel ver van m'n ouderlijke woonplaats, en heb hem dikwijls zien rijden op de parking van de GB toen. Een 740, 760, 960.... en ik dacht een V70 daarna, maar weet het niet meer zeker.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
Hij woonde niet zo heel ver van m'n ouderlijke woonplaats, en heb hem dikwijls zien rijden op de parking van de GB toen. Een 740, 760, 960.... en ik dacht een V70 daarna, maar weet het niet meer zeker.
Ik heb hem ook al horen verklaren dat Volvo zijn merk is.
Enneuh, KC, ik wil ook foto's van jouw vader. Ik ken nog Urbanus-lookalikes en ik wil wel eens weten welke nu eigenlijk de echte het meest benadert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CCX Bekijk Berichtenvette kar heeft die kris seg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Uno Pitstopo Bekijk BerichtenBelgie :
Jos Vaessen : Sl65 AMG
'ie liet me eens zien dat je niet met een 200 CDI daartegen moet beginnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenS80?
Ik heb hem ook al horen verklaren dat Volvo zijn merk is.
Enneuh, KC, ik wil ook foto's van jouw vader. Ik ken nog Urbanus-lookalikes en ik wil wel eens weten welke nu eigenlijk de echte het meest benadert.Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
Hij woonde niet zo heel ver van m'n ouderlijke woonplaats, en heb hem dikwijls zien rijden op de parking van de GB toen. Een 740, 760, 960.... en ik dacht een V70 daarna, maar weet het niet meer zeker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenJa euh, tegenwoordig heeft hij meer van Pavarotti weg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenje hebt de foto's van z'n urbanus-tijdperk toch niet weggegooid? Awel, dan?
Dan zal ik maar eentje plaatsen van niet zo lang geledenBijgevoegde Bestanden
Comment
Comment