Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto's van bekende mensen
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk BerichtenDieje ket van Clouseau, ni Koen maar den andere, heeft een E60 M5 pré-facelift. Zwart/zwart.
En een lekker vrouwke.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenwahaaaa!!! da's gewoon urbain z'n broere
schit-te-rend
thx keizer chef!!!
ziet er me zo een gezellige pee uit he!
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenUw pa wint.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenWat wint hij?
Comment
-
En zeggen dat mijn vader er ooit nog veel harder op geleken heeft.
Maar hij is ook wel een droge komiek eigenlijk en daardoor soms misbegrepen.
Bij de familie van mijn moeder bijvoorbeeld is hij niet echt geliefd. Vorige week zondag op het verjaardagsfeestje van mijn grootmoeder waren mijn 2 aangetrouwde nonkels (mijn tantes hebben niet echt hoog gemikt indertijd) bezig over het Vlaams Belang en mijn vader kan er echt niet bij waarom iemand voor hen zou stemmen. Mijn vader vindt namelijk de hypochrisie van die partij echt om te kotsen en vindt het verschrikkelijk dat de typische Vlaams Belangstemmer het volledige programma niet kent van die partij.
Hij was dus aan't zeggen dat de rijke nieuwe Belgen nooit het land zouden uitgezet worden door het VB want die brengen de staat veel geld op. Alle andere buitenlanders die zouden wel buitenvliegen waarop mijn nonkels zeiden dat dat dan toch goed was. Maar dan zei mijn vader terwijl hij naar mijn nonkel wees: Jaja, maar daarna zijt gij aan de beurt. Ach, ik denk dat je er bij moet geweest zijn om het echt grappig te vinden maar ik moest gewoon buiten gaan toen want ik lag strijk.
Comment
-
Regi Penxten heeft zijne Porsche Blijkbaar omgeruild voor eenen Dodge Nitro!
Elke Vanelderen heeft eene Mercedes C-klasse Sportcoupé
(gezien in Regi's World op Jim tv)Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenRegi Penxten heeft zijne Porsche Blijkbaar omgeruild voor eenen Dodge Nitro!
(gezien in Regi's World op Jim tv)nls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichtenik dacht dat Regi die Nitro in bruikleen had gekregen, zijne porsche heeft hem nog ze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichtenik dacht dat Regi die Nitro in bruikleen had gekregen, zijne porsche heeft hem nog ze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenDie bekende koppen mogen regelmatig eens een tijdje met bepaalde karren rondrijden; pt cruiser, mini, smart, ... alles wat min of meer trendy/ opvallend is.
Iedereen mag toch kopen wat hij/zij wil...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenWaarom?
Iedereen mag toch kopen wat hij/zij wil...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenDie bekende koppen mogen regelmatig eens een tijdje met bepaalde karren rondrijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenRegi Penxten heeft zijne Porsche Blijkbaar omgeruild voor eenen Dodge Nitro!
(gezien in Regi's World op Jim tv)Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenDe Regi zal het zich beklagen.Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichtenik dacht dat Regi die Nitro in bruikleen had gekregen, zijne porsche heeft hem nog zeOorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenLijkt me geloofwaardiger. Als ik me niet vergis, is die Porsche zijn tweede of derde, dus waarom zou hij die dan ineens gaan vervangen voor iets totaal anders?Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk BerichtenIdd, de Porsche heeft hij nog altijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenmensen die een auto kopen omdat één of andere BV ook zo eentje heeft = triest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenmensen die een auto kopen omdat één of andere BV ook zo eentje heeft = triest
Comment
Comment