Zo'n nieuwe met leds vanvoor .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto's van bekende mensen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenVantage dus, is de enigste Aston met leds.
Ik zal het van de week nog eens vragen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cars Bekijk Berichtenregi heeft nog niet zo lang een witte aston martin cabrio
En met dien Dodge Nitro rijd hem ook nog altijd rond zeker?
En wat word Elke Vanelderen hare nieuwe? Want die hare Mercedes C sportcoupe waren ze een tijdje gelden aan't proberen te verkopen (ook gezien in Regi's world)Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenKan ook zijn dat hij een DB9 heeft gekocht,ik weet het van een kameraad van me die bij hem in de buurt woont.
Ik zal het van de week nog eens vragen.
met bruin leder. mooie combinatie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichtenjep, ik heb het onlangs in Regi's World op jimtv gezien!
En met dien Dodge Nitro rijd hem ook nog altijd rond zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtendiene dodge was een tijdelijke demowagen van dodge zelf.
Dus rijd hem daar al 1 jaar mee rond, tijdelijk kan je dat niet noemen he?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenToch niet zo tijdelijk precies want in de laatste aflevering van Regi's world afgelopen zaterdag reed hem d'r nog mee
Dus rijd hem daar al 1 jaar mee rond, tijdelijk kan je dat niet noemen he?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenToch niet zo tijdelijk precies want in de laatste aflevering van Regi's world afgelopen zaterdag reed hem d'r nog mee
Dus rijd hem daar al 1 jaar mee rond, tijdelijk kan je dat niet noemen he?AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenMet wat zou zijn zwarte stoot rijden. Ik heb onlangs gehoord dat Regi zijn inkomsten netjes gaat delen met die zwarte. Zij zal ook al in de autoboekskes aan t'kijken zijn denk ik (op de schoot van ne autoverkoper).
Comment
-
Die Dodge Nitro krijgt hij van de invoerder als sponsoring. Zijn contract loopt telkens met een jaar, als ik me niet vergis. Ook Tanja Dexters heeft een Nitro met dezelfde voorwaarden.
Ik zag Regi onlangs met die Vantage op tv... Wel met een nummerplaat DBS-...
Toch vreemd, vind ik. Misschien wel eentje van de invoerder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenTom Boonen heeft een witte Audi R8 besteld.
Bron: een vriend van hemOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duKKe Bekijk BerichtenDie Dodge Nitro krijgt hij van de invoerder als sponsoring. Zijn contract loopt telkens met een jaar, als ik me niet vergis. Ook Tanja Dexters heeft een Nitro met dezelfde voorwaarden.
Ik zag Regi onlangs met die Vantage op tv... Wel met een nummerplaat DBS-...
Toch vreemd, vind ik. Misschien wel eentje van de invoerder.
Geloof het of niet. In de Mercedes/dodge-garage te St-Niklaas stond Tanja Dexters (bij de opendeur) aan de dodgkes te pronken (was ergens in Juni). Een dodge vind ik persoonlijk maar niks al was ik lang redelijk wild van de dodge caliber. Het interieur ...AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
Comment