Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m.
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto's van bekende mensen
Collapse
X
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDat meent ge niet, wat steekt die uit met zen auto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe Bekijk BerichtenUitwijken voor (on)gedierte.
Comment
-
Van mij krijgt ie eigenlijk geen krediet nimmer. Ik ken dat brugje (voor van de zuidering naar Dessel/Postel te rijden) héél goed,en als je daar op een dergelijke manier chrasht is het uit onvoorzichtigheid en veel te snel rijden. Hij is idd al veel geviseerd door de pers,maar ie leert ook écht zijn lesje niet.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
////////////////
Last edited by Spillies; 08/11/2008, 22:23.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIdiote reacties hier.
En ik ben zeker geen fanboy.
ik kijk nooit naar het wielrennen omdat het mij niet interesseerd , maar moest elk ongeval die ik heb gehad vroeger in de krant hebben gestaan dan had ik hier veel krantenknipsels liggen op mijne zolder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenidem hier
ik kijk nooit naar het wielrennen omdat het mij niet interesseerd , maar moest elk ongeval die ik heb gehad vroeger in de krant hebben gestaan dan had ik hier veel krantenknipsels liggen op mijne zolder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenidem hier
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenIemand interesse in Helmut zijne suv?
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=141365050
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenReed Tom Boonen met een A6 of RS6 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDas nie veel geld voor zoiets
Comment
Comment