Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik lijd aan mucoviscidose, een levensbedreigende longziekte.
Elke dag moet ik vechten, niet om te genezen, maar om te overleven.
Een week voor mijn 22ste verjaardag ben ik bijna gestorven door een zware longbloeding...
Ik weet niet hoe het is om kanker te hebben (wel van dichtbij) maar ik heb wel geleerd om alles niet zo serieus te nemen en van dag tot dag te leven.
Het leven is hard jongen, denk daar maar is over na...
Dan vind ik het raar dat je zo'n dingen zegt. En zelf weet ik er genoeg van, spijtig genoeg al teveel over moeten nadenken en meemaken
Weet je, elke dag sterven er duizenden mensen omdat ze geen drinkbaar water hebben of omdat ze toevallig in het verkeerde werelddeel geboren zijn zonder de medische hulp die wij hebben. Daar kraait geen haan meer naar.
Hier is het moord en brand als er iemand kanker heeft...
Ik probeer alles in perspectief te bekijken en mss ben ik mede door de dingen die ik meegemaakt heb zo hard geworden.
Fast Ace, ik voel niet de drang om wat dan ook te bewijzen. Als jij je hierdoor weer wat slimmer of beter voelt dan de rest (of mij), dan ben ik blij dat ik je dag heb kunnen maken...
Jij kent me helemaal niet, dus wat boeit mij het man...
Voor zo ver de offtopic, ik ga er niet meer op reageren.
Ik ben ook er ook sterker door geworden
En kan u ergens wel begrijpen, vond het gewoon wat grof .
Comment