Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto's van bekende mensen
Collapse
X
-
-
Gisteren heb ik Guy Jottay (de danser van 'sterren op de dansvloer') zien rijden in een porsche cabrio met nummerplaat JOT-002.
De nummerplaat JOT-001 staat op hun mercedes GL volgens een vriend die op die dansschool zitDe dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Verkocht
1980 Volkswagen Derby CLS
1990 Mercedes W124 230CE
2008 Renault Espace 2.0 dci 130
Comment
-
Stijn Stijnen stond net naast mij op de Kuringersteenweg in Hasselt zijn zwarte ML te wassen in de Self Car Wash. Jaja, deed alles zelfEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenStijn Stijnen stond net naast mij op de Kuringersteenweg in Hasselt zijn zwarte ML te wassen in de Self Car Wash. Jaja, deed alles zelf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenKoningin Paola een witte Fiat 500. Wel met CD platen, dus niet heel duidelijk van wie die nu is.
Zou van Paola zelf zijn, volgens hln.beOpenbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenIk heb een tijdje geleden Herman De Croo zien rondrijden in een Golf GTI. Zou hij in het geniep toch een autoliefhebber zijn? 't Past wel bij z'n imago, lekker politiek incorrect
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenNiet zo heel bekend maar toch het vermelden waard , Peter Voets
Mercedes C-klasse 200cdi
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk BerichtenDit is een wagen van de club, als ik me niet vergis.. Allez, je kan het dan moeilijk een firmawagen noemen
Mvg,2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenMisschien van zijn vrouw, want hijzelf vind je al jaren in 7 reeksen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
Zou van Paola zelf zijn, volgens hln.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenIk heb een tijdje geleden Herman De Croo zien rondrijden in een Golf GTI. Zou hij in het geniep toch een autoliefhebber zijn? 't Past wel bij z'n imago, lekker politiek incorrectOorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenMisschien van zijn vrouw, want hijzelf vind je al jaren in 7 reeksen.Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenJep. De Croo ook al een paar keer tegengekomen in Brakel, bijna altijd in een 7.
Edit: en wat betreft de BMW's, hij zit al zeker aan zijn dertiende :-) (http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...met-wagen.aspx)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenIs niet van Paola zelf maar van de u en ik , de belastingbetaler !
Comment
Comment