Oorspronkelijk geplaatst door Marvin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto's van bekende mensen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenJurgen van den Broeck heeft een R8.
Maar is da gene klimmer?
Die zou beter een G pakken of zo, AMG style...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenmichael vroemans rijdt met een S40 en een barchetta.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stinus07 Bekijk BerichtenTom Boonen zijn audi's staan te koop.
Hij heeft nu een witte BMW M5 overgekocht van de motorijder Norijuki Haga daarnaast rijd hij in Monaco met een zwarte Ferrari 599 GTO waarmee hij ook al eens mee in België is geweest.
599gto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenWie is Michael Vroemans??
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marvin Bekijk BerichtenKardinaal Danneels een VW Golf Plus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk BerichtenKunnen veel kindjes in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenze zouden boonen moeten verbieden met gelimiteerde oplages te rijden
Comment
-
Vandaag tot mijn grote verwondering Pieter de Crem tegengekomen, met een peugeot 308
Wat eene zure mens, ik was met de fiets en er laag nogal wat ijs op de baan dus reed ik al speciaal het voetpad op om hem door te laten omdat ik dacht dat er een oud peeke afkwam en ik dus niks wou riskeren.
Denk je dat die zijn hand opsteekt ? Reed gewoon door zonder te kijken.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Cristiano Ronaldo heeft een SLS AMG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenIk denk (is dus onder voorbehoud) Franky Dury nieuwe BMW 5 reeks berline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stinus07 Bekijk BerichtenTom Boonen zijn audi's staan te koop.
Hij heeft nu een witte BMW M5 overgekocht van de motorijder Norijuki Haga daarnaast rijd hij in Monaco met een zwarte Ferrari 599 GTO waarmee hij ook al eens mee in België is geweest.
Beter: maybach.
Hij is al minder geïnteresseerd in sprints, echte klassieker geworden. Dus dat beloofd.
Comment
Comment