Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Roland Duchatelet, eerste schepen van St-Truiden, persoonlijk vermogen van +/- 500 mil.€, bedrijfsleider die in totaal aan 5000 mensen werk verschaft en voorzitter van RSCL: Citroen C5 break.
Zou Marc Coucke (Omega Pharma) nog met zijn Skoda rondrijden ?
Die woont een paar straten van mij, heeft idd nog zijn Continental GTC. Heb hem eigenlijk nog nooit zien rijden met die Superb , wel met de Bentley. Z'n vrouw heeft een nieuwe witte Cayenne S.
Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Roland Duchatelet, eerste schepen van St-Truiden, persoonlijk vermogen van +/- 500 mil.€, bedrijfsleider die in totaal aan 5000 mensen werk verschaft en voorzitter van RSCL: Citroen C5 break.
Die woont een paar straten van mij, heeft idd nog zijn Continental GTC. Heb hem eigenlijk nog nooit zien rijden met die Superb , wel met de Bentley. Z'n vrouw heeft een nieuwe witte Cayenne S.
Patrick Vanden Avenne, beheerder van Vanden Avenne veevoeders in Ooigem, ook een bedrijf met een omzet van 100 miljoen +, reed laatst rond in een C6.
Chapeau ergens wel.
Grote meneer en chapeau gewoon omdat auto's hun niet veel zeggen?
Op een forum voor liefhebbers van exclusieve yachts gaan ze toch ook niet zeggen "chapeau" dat meneer X met een persoonlijk vermogen van €300mil geen superyacht heeft?
Wees gerust, ze zullen nog genoeg andere uitgaven doen die voor velen onbereikbaar zijn, hun interesses zullen gewoon anders liggen én dan nog zegt die citroën niks.
Ik ken persoonlijk een enorme autoliefhebber en verzamelaar die voor héél veel geld auto's heeft staan (oud&nieuw) en dagelijks met een Mercedes B-klasse rond rijdt...
Grote meneer en chapeau gewoon omdat auto's hun niet veel zeggen?
Op een forum voor liefhebbers van exclusieve yachts gaan ze toch ook niet zeggen "chapeau" dat meneer X met een persoonlijk vermogen van €300mil geen superyacht heeft?
Wees gerust, ze zullen nog genoeg andere uitgaven doen die voor velen onbereikbaar zijn, hun interesses zullen gewoon anders liggen én dan nog zegt die citroën niks.
Ik ken persoonlijk een enorme autoliefhebber en verzamelaar die voor héél veel geld auto's heeft staan (oud&nieuw) en dagelijks met een Mercedes B-klasse rond rijdt...
Tja, een mens doet nu eenmaal met zijn geld wat hij wil hee.
Het is niet omdat je geld hebt dat je automatisch ook geïnteresseerd bent in wagens
Idd, auto's boeien hem echt niet. Onlangs zei 'ie ook in een interview dat geld hem niet gelukkig maakt, en maar geld is. Heeft naar eigen zeggen ook niet echt de tijd om luxueus te leven.
Comment