Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
naar den tv gekeken ja.
Die GTR van Sergeant zou 121000 € kosten. Als ik het goed heb kostte die toen hij hem kocht geen 90000€. VRT zou beter zijn cijfers checken ipv op de VTM toer te gaan.
naar den tv gekeken ja.
Die GTR van Sergeant zou 121000 € kosten. Als ik het goed heb kostte die toen hij hem kocht geen 90000€. VRT zou beter zijn cijfers checken ipv op de VTM toer te gaan.
Adrih is correct
zelfde met de R8, ze laten een V8 zien met de specs van de V10
Bah, er werden een hoop onwaarheden ten toon gespreid. Verkeerde autospecs, overdreven prijzen en ander gestoef.
Als je persee wil kijken kan dat nog via 'net gemist'
Puur daarvoor zou ik het bekijken :p het is altijd grappig als ze zo in de mist gaan. In de krant zie je het vaak. Een paar maand geleden ging er een artikel over een Ferrari 458 Italia. Stond er een foto in van een Mansory 458. Meestal bij de mercedes modellen als het over een standaard mercedes gaat, dat ze AMG foto's gebruiken.
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
Hopelijk sluiten ze dergelijke msidadigers voor lange tijd op. Een omhooggevallen tweederangs voetballerke die denkt dat hij boven de wet staat. Walging tegenover dergelijke mensen overheerst momenteel bij mij.
Comment