Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto's van bekende mensen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hier hebben ze gelukkig meer zin voor humor dan op het Beerschot forum. Een goedbedoeld grapje over degradatie , als je daar nog niet mee om kan....zielig.

Comment

• Op autojunk staat de zwart/roze evoque van astrid bryan. Cadeautje van den john?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
        Op autojunk staat de zwart/roze evoque van astrid bryan. Cadeautje van den john?

Idd voor haar 30-ste verjaardag
        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Idd voor haar 30-ste verjaardag
          Is voorstellen aan mijn ouders om ook zoiets te krijgen voor mijn 20ste naast de volvo wel geen roze :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
            Op autojunk staat de zwart/roze evoque van astrid bryan. Cadeautje van den john?

Astrid Bryan : met voorsprong het grootste onbenul dat in Vlaanderen op tv komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
              Astrid Bryan : met voorsprong het grootste onbenul dat in Vlaanderen op tv komt.
              De ecologische voetafdruk van de pussywagon is inderdaad stevig in vergelijk met de laatste Skoda Superb.

Comment

• Onbenul? Ik denk het niet. Ze is in alle geval met haar gat goed in de boter gevallen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                  Onbenul? Ik denk het niet. Ze is in alle geval met haar gat goed in de boter gevallen.
                  With my ass in the butter isn't that amazing ?

Hoe cool is da !
                  Last edited by Elwood; 17/04/2013, 21:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                    Onbenul? Ik denk het niet. Ze is in alle geval met haar gat goed in de boter gevallen.
                    Heb jij haar gat dan al gezien dan ?

Comment

2!!
                      triestig dat vlaamse tienermeisjes zo een oppervlakkige en luie trut als rolmodel hebben...
                      dat is het probleem v/d maatschappij tegenwoordig: ge wordt tegenwoordig bekend 'for al the wrong reasons'... Paris Hilton, de pipo's van Jersey shore, Big Brother toestanden, noem maar op... Triest dat de jeugd naar zo'n spasten op kijkt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                        With my ass in the butter isn't that amazing ?

Hoe cool is da !
                        You have precies a hard day after the back !?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
                          2!!
                          triestig dat vlaamse tienermeisjes zo een oppervlakkige en luie trut als rolmodel hebben...
                          dat is het probleem v/d maatschappij tegenwoordig: ge wordt tegenwoordig bekend 'for al the wrong reasons'... Paris Hilton, de pipo's van Jersey shore, Big Brother toestanden, noem maar op... Triest dat de jeugd naar zo'n spasten op kijkt...
                          Ik denk niet dat er iemand naar die gasten opkijkt? Meestal is het gewoon vierkant uitlachen, als ik al eens toevallig op zo'n serie terechtkom want ik kijk zelden tv.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
                            2!!
                            Zo denk ik er ook over, al volg ik ze eigenlijk niet. Absolúút geen interesse in. Meer iets voor het Dag Allemaal-publiek, vermoed ik.

En er wordt effectief naar die mensen opgekeken ...
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

Astrid wie???

Comment

Fervente kijker blijkbaar
                                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                  Fervente kijker blijkbaar
                                  Ik zag eenmaal een fragment van een interview met haar in De laatste show of zo en in ik moest walgen van zoveel domheid. Echt schandalig dat ze nog aandacht besteden aan zulke onbenullen.

Comment

• Moet toegeven dat ik er de eerste reeks nog wel kon mee lachen, maar nu is ze debieler als ooit tevoren.
                                    All for the money
                                    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Heb ze nu een paar keer int echt gezien, en ze komt echt wel Amerikaans over. Showen met het geld, uitbundig gekleed,...

Is dat erg? Mwaah, daar is het allemaal zo dat je moet showen met u geld. Als je dat hier doet ben een arrogant iemand die een dikke nek heeft.
                                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                                        Heb jij haar gat dan al gezien dan ?
                                        Daar hangt niet veel gat aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                          Moet toegeven dat ik er de eerste reeks nog wel kon mee lachen, maar nu is ze debieler als ooit tevoren.
                                          All for the money
                                          Inderdaad, hier kan je BV worden door onnozel te doen en niks te kunnen. Arm Vlaanderen!
                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                                          X