Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto's van bekende mensen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jess donckers rijdt met een Range Rover vogue
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
      Op autojunk staat de zwart/roze evoque van astrid bryan. Cadeautje van den john?

Sent from my iPhone using Tapatalk
      Die auto staat heelder dagen bij ons in de parking van het appartementsblok.
      Geleverd door 'Ter Steene'.
      Lijkt me dan ook eerder een reclamestunt geweest te zijn van de garage dan een effectieve cadeau. Er zal nu misschien een verkoper ofzo mee rijden

Comment

• Als ze in België is zal ze er mee rondrijden zeker

Ik zie ze niet met zo'n ding in de States rondrijden.
        BMW X5 45e

Comment

• Dewaele heeft een breed aanbod aan huizen, appartementen en nieuwbouw te koop en te huur. Ook om je woning te verkopen kan je bij Dewaele terecht.

gandolfi haar bentley ?
          Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Inderdaad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
              Gaan ze eindelijk weg uit België?!
              Mr Drift

Comment

• Sofie Lemaire ( Studio Brussel, Vier TV) Volvo V40 CC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                  Gaan ze eindelijk weg uit België?!
                  Hoe moet ik dat weten? want op zoek naar Immo en kwam dat tegen
                  Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Die hebben geen nagel om aan hun gat te krabben. Haar zogezegd succesvolle associé mag Dubai niet meer in of hij vliegt daar onmiddellijk t prison binnen.

Die auto's op Dubai nummerplaat zijn hier geeneens ingeschreven en die Aston en Cadillac op Luxemburgse plaat zijn leasings.

Villa is via een aantal tussenstappen eigendom van Belmondo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                      Sjonnie en Anita.

Comment

• Ronald Vargas (RSCA) met een blauwe Porsche Cayman S op de E40 richting Brugge. Wel een 1ste klas bumperklever.
                        2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                          Ronald Vargas (RSCA) met een blauwe Porsche Cayman S op de E40 richting Brugge. Wel een 1ste klas bumperklever.
                          Met zo ene is Sterchele verongelukt...
                          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Tom Boonen doet zijn sprintjes nu in een F12berlinetta

Last edited by Jocar; 08/05/2013, 18:28.
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Tommeke, Tommeke weet wat te kiezen
                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Ronald Vargas (RSCA) met een blauwe Porsche Cayman S op de E40 richting Brugge. Wel een 1ste klas bumperklever.
                                Klopt. Die heeft me ook al eens ingehaald op de E40. Er komt wel een mooi geluidje uit, zeker geen standaard uitlaat. Op voetbalvlak breekt hij wel weinig potten dees jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                                  Met zo ene is Sterchele verongelukt...
                                  Vandaag exact 5j. geleden...
                                  RIP
                                  2.0 JTDm

Comment

Heb die ook al eens in een Cayenne gespot, wel > 1j. geleden. Vraag me trouwens serieus af of die gast wel een Belgisch rijbewijs heeft.

Comment

• Wie is mr Vargas ?

Comment

• U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                          Tommeke, Tommeke weet wat te kiezen
                                          op de kleur na dan

Comment

Working...
                                          X