Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto's van bekende mensen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
    En jullie weten dat allemaal doordat...?
    Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Vraag ik mij eigenlijk ook af.
    Uiteraard, een beetje gezond verstand gebruiken kan soms al volstaan.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
      Esp is een hulpmiddel. Geen tovermiddel.
      Als je te hard in een bocht gaat kan het esp dit ook niet opvangen.
      En zelfs met esp moet je nog altijd de juiste kijk en stuurtechnieken hebben.
      Doe geen moeite Sliderke. Het komt allemaal wel goed...
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• ESP op een koersauto? Dacht het niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
          De meesten van die vedetten niet hé. Zolang het rechtdoor gaat zal het allemaal nog wel lukken....
          er is nochtans een gezegde, schoenmaker blijf bij uw leest.
          Ik ben er dan wss ook 100% zeker van dat uw circuitervaring 0,0 is (zoals de meesten onder ons incl. mezelf) en je dus beter zou zwijgen.

Wat ik wel kan zeggen is, dat ik Tom Boonen al meermaals tijdens trackdays heb zien rijden op Spa en dat hij bij de niet-zotten groep behoort qua rijstijl.

Comment

• Kunnen rijden of niet, feit is met zo'n track record qua accidenten lig je bij gelijk welke verzekering al lang buiten, tenminste als je Jefke van bij de bakker of Joske van de beenhouwer bent. Is je naam Tom Boonen en verdien je hopen geld, dan is dat allemaal geen probleem
            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
              Ik ben er dan wss ook 100% zeker van dat uw circuitervaring 0,0 is (zoals de meesten onder ons incl. mezelf) en je dus beter zou zwijgen.

Wat ik wel kan zeggen is, dat ik Tom Boonen al meermaals tijdens trackdays heb zien rijden op Spa en dat hij bij de niet-zotten groep behoort qua rijstijl.
              In eender wat je doet moet je eerst leren. In principe evolueer je in dat proces en is het best niet van bovenaf te beginnen.
              Ik zie een Wouters bvb dus wel met de bolide van Boonen leuke tracks en meer dan dat neerzetten.
              Nu ja, hij kan er maar plezier aangehad hebben en weer wat bijgeleerd hebben, al de rest doet feitelijk niets ter zake.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stip Bekijk Berichten
                ESP op een koersauto? Dacht het niet...
                ja, dat snappen ze hier precies niet :à)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                  In eender wat je doet moet je eerst leren. In principe evolueer je in dat proces en is het best niet van bovenaf te beginnen.
                  Ik zie een Wouters bvb dus wel met de bolide van Boonen leuke tracks en meer dan dat neerzetten.
                  Nu ja, hij kan er maar plezier aangehad hebben en weer wat bijgeleerd hebben, al de rest doet feitelijk niets ter zake.
                  Bovenaf te beginnen is misschien wat overdreven.
                  Het is niet dat Boonen plots een Ferrari gekocht heeft en daar even wat rondjes is gaan rijden.
                  Zijn collectie door de jaren heen: Corvette, RS4, R8, S6, Lambo, 599 GTB, even een FF, F12, M5 touring...
                  2012 Volkswagen Golf R

Comment

• Dimitri Vegas & Like Mike

10168049_652639824791058_216957457194632503_n.jpg
                    Last edited by Ronin; 27/04/2014, 01:15.

Comment

• en dit zijn ?

Comment

• Belgisch dj-duo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bunecarera Bekijk Berichten
                          Bovenaf te beginnen is misschien wat overdreven.
                          Het is niet dat Boonen plots een Ferrari gekocht heeft en daar even wat rondjes is gaan rijden.
                          Zijn collectie door de jaren heen: Corvette, RS4, R8, S6, Lambo, 599 GTB, even een FF, F12, M5 touring...
                          Mooie "paardenstal" (bedoelt op de PK's van de wagens uiteraard).
                          Doe mij maar de Lambo dan, maar ik zou er toch niet mee gaan track-rijden hoor.

Comment

• O.a.v. Tomorrowland.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                              Ik had begrepen dat hij idd over de rand van het circuit was gegaan.

't Is toch smijten met geld, ik dacht dat hij intussen ouder en wijzer was geworden, maar ja, wat wil je, een gast met een gemiddelde intelligentie, die omdat hij goed kan fietsen, plots 1.000.000€ bruto/jaar verdient.

Doet me denken aan die statistiek van NBA-basketballers, waarbij 80% 5 jaar na zijn carrière alles kwijt is.
                              voelt meneer zich beter dan de rest? gemiddelde intelligentie... zit jij in het vakje van Einstein mss? hoho :p

Comment

• Op circuit rijden betekent dat je er vroeg of laat uit de bocht gaat, formule 1 piloot of niet. En dan betaal je gewoon de rekening en start je opnieuw .
                                Is daar iets mis mee ? ik dacht het niet .

Comment

• 'gemiddelde intelligentie' is nogal flatterend voor Boonen
                                  was in zijn jonge jaren wat ze tegenwoordig een 'petje' noemen
                                  MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                                    'gemiddelde intelligentie' is nogal flatterend voor Boonen
                                    was in zijn jonge jaren wat ze tegenwoordig een 'petje' noemen
                                    as er geen verstand in zit, had hij nooit gene koers gewonnen hoor mabon... eindeloze discussie

Comment

• 't Is volgens mij geen dommerik, maar iemand met een gemiddelde intelligentie.
                                      En dat bedoel ik neutraal, dus niet als belediging.
                                      2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                      2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                      2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichten
                                        as er geen verstand in zit, had hij nooit gene koers gewonnen hoor mabon... eindeloze discussie
                                        iemand die zijn seat (1B) nog niet kan vinden in een vliegtuig heeft toch wel minder verstand dan een koffiezetmachine
                                        lets have some more member berries

Comment

• Ullrich-A6-02.jpg

Jan Ulrich had een RS6

Comment

Working...
                                          X