Gilles de Bilde heeft ook een Bentley
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto's van bekende mensen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenGilles de Bilde heeft ook een Bentley
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenBen gisteren freya vanden bosche (of hoe ge het ook schrijft) tegengekomen in een V70...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenMaertens (Birger ofzo?) van Club Brugge had een Porsche Cayenne turbo tuned door NL cardesign ofzo
nu heeft hij een BMW 525d vermoed ik..
mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenMaertens (Birger ofzo?) van Club Brugge had een Porsche Cayenne turbo tuned door NL cardesign ofzo
nu heeft hij een BMW 525d vermoed ik..
mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 4rings Bekijk BerichtenIk had nochtans gehoord dat ie een Q7 3.0 tdi gekocht had...
'k heb wel gehoord van mensen die in zijn wijk wonen dat hij zn porsche moeten verkopen heeft, omdat hij hem niet meer kon onderhouden..
Comment
-
Deze middag, Ikea Ternat, laad- en loszone. Ik parkeer onze auto achterwaarts rechts naast een zwarte MB S-klasse, nummerplaat XUB-349, dus een jonge wagen, ook met zijn neus in dezelfde richting. Donkere zo goed als ondoorzichtige zijruiten achteraan en achterruit. Er stapt een dame in op het moment dat ik uitstap en ik had zo iets van: da's een ferm schoon kind voor haar leeftijd... en ineens viel mijn euro: 't was Iris VdKerckhove, alias W Van Wanten...
En haren vriend of man of wat dan ook was de koffer aan 't vullen, terwijl zij wat weggestoken in de auto zat.
Op de E40 zijn ze ons dan nog voorbijgegleden. Mooie S-klasse. Geen motoraanduiding.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenDeze middag, Ikea Ternat, laad- en loszone. Ik parkeer onze auto achterwaarts rechts naast een zwarte MB S-klasse, nummerplaat XUB-349, dus een jonge wagen, ook met zijn neus in dezelfde richting. Donkere zo goed als ondoorzichtige zijruiten achteraan en achterruit. Er stapt een dame in op het moment dat ik uitstap en ik had zo iets van: da's een ferm schoon kind voor haar leeftijd... en ineens viel mijn euro: 't was Iris VdKerckhove, alias W Van Wanten...
En haren vriend of man of wat dan ook was de koffer aan 't vullen, terwijl zij wat weggestoken in de auto zat.
Op de E40 zijn ze ons dan nog voorbijgegleden. Mooie S-klasse. Geen motoraanduiding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenRegi Penxten heeft ne Carrera en gene Carrera S.
Koen Wouters heeft volgens mij (ook) nen 535d.
En heeft Gerrit geen A4 ?
Comment
Comment