Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto's van bekende mensen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gilles de Bilde heeft ook een Bentley

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
      Gilles de Bilde heeft ook een Bentley
      Gezien in het tv-boekje?

Comment

• Rani --> Saab cabrio

Comment

• Ben gisteren freya vanden bosche (of hoe ge het ook schrijft) tegengekomen in een V70...

Comment

• da's dan ook het enige da'k apprecieer aan haar

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• tis een v6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                Ben gisteren freya vanden bosche (of hoe ge het ook schrijft) tegengekomen in een V70...
                Ze rijdt daar al een tijdje mee. Mooie V70, donkergrijze Summum-uitvoering met verdonkerde achterruiten. Regelmatig gezien aan het parlement.

Comment

• Maertens (Birger ofzo?) van Club Brugge had een Porsche Cayenne turbo tuned door NL cardesign ofzo

nu heeft hij een BMW 525d vermoed ik..

mvg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                    Maertens (Birger ofzo?) van Club Brugge had een Porsche Cayenne turbo tuned door NL cardesign ofzo

mvg
                    Oei gaat het slecht bij Birger?

Comment

• Deze week gehoord in TopGear. Bedrijfswagen van Lewis Hamilton : Mercedes GL 420 CDI.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                        Maertens (Birger ofzo?) van Club Brugge had een Porsche Cayenne turbo tuned door NL cardesign ofzo

mvg
                        Ik had nochtans gehoord dat ie een Q7 3.0 tdi gekocht had...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 4rings Bekijk Berichten
                          Ik had nochtans gehoord dat ie een Q7 3.0 tdi gekocht had...
                          MIsschien dat hij er nog een tijdje moet achter wachten.. er staat allesinds nog geen voor z'n deur

'k heb wel gehoord van mensen die in zijn wijk wonen dat hij zn porsche moeten verkopen heeft, omdat hij hem niet meer kon onderhouden..

Comment

• Deze middag, Ikea Ternat, laad- en loszone. Ik parkeer onze auto achterwaarts rechts naast een zwarte MB S-klasse, nummerplaat XUB-349, dus een jonge wagen, ook met zijn neus in dezelfde richting. Donkere zo goed als ondoorzichtige zijruiten achteraan en achterruit. Er stapt een dame in op het moment dat ik uitstap en ik had zo iets van: da's een ferm schoon kind voor haar leeftijd... en ineens viel mijn euro: 't was Iris VdKerckhove, alias W Van Wanten...
                            En haren vriend of man of wat dan ook was de koffer aan 't vullen, terwijl zij wat weggestoken in de auto zat.

Op de E40 zijn ze ons dan nog voorbijgegleden. Mooie S-klasse. Geen motoraanduiding.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Gisteren Bartje van Schuif af gezien aan de maroq unie
                              hij stapte net uit zijn auto
                              een donkergrijs zwarte peugeot 807 met nummerplaat GCQ-...

Comment

• foutje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                  Deze middag, Ikea Ternat, laad- en loszone. Ik parkeer onze auto achterwaarts rechts naast een zwarte MB S-klasse, nummerplaat XUB-349, dus een jonge wagen, ook met zijn neus in dezelfde richting. Donkere zo goed als ondoorzichtige zijruiten achteraan en achterruit. Er stapt een dame in op het moment dat ik uitstap en ik had zo iets van: da's een ferm schoon kind voor haar leeftijd... en ineens viel mijn euro: 't was Iris VdKerckhove, alias W Van Wanten...
                                  En haren vriend of man of wat dan ook was de koffer aan 't vullen, terwijl zij wat weggestoken in de auto zat.

Op de E40 zijn ze ons dan nog voorbijgegleden. Mooie S-klasse. Geen motoraanduiding.
                                  Ja, ze zal niks mogen heffen met haar zwangerschap

Comment

• Francois Kompany, broer van Vincent Kompany, rijdt met een pikzwarte full option Mercedes CLS 500. Vincent brengt goed op, precies
                                    Thomas Buffel rijdt trouwens met een Infiniti FX50. En Peter Van Houdt met een VW Beetle

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                                      Regi Penxten heeft ne Carrera en gene Carrera S.

Koen Wouters heeft volgens mij (ook) nen 535d.

En heeft Gerrit geen A4 ?
                                      regi heeft nog niet zo lang een witte aston martin cabrio

Comment

• Jep de Regi heeft een witte Aston sinds kort.

Comment

• Regi begint smaak te krijgen
                                          DB9 of Vantage?

Comment

Working...
                                          X