En Raf Coppens heeft een Ford Focus Clipper (na de facelift)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto's van bekende mensen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepapOrigineel gepost door SebastiaN°69
Vraagske: Weet er soms niemand met wat Jean-Pierre Van Rossem nu bolt? ik heb hem ooit op tv eens horen zeggen dat hij een Porsche van 14 Ã 15 miljoen BEF in bestelling had. 'k Weet ni hoe hij er nu financieel voorstaat, maar ik dacht dat hij veel geld heeft (en ook veel bluf, drm)
een Porsche van 14 a 15 miljoen? 'k zou der iets van krijgen eh, mensen die over nen auto lullen en er direct de prijs bijzeggen. ze weten ni eens over welk type ze 't hebben maar de prijs? ooo die kennen ze zenne...
zijt maar zeker da van rossem ni in de slappe was zit. Die kerel zal wel genoeg geld van zen gesjoemel weggemoffeld hebben
Als hij niet meer zegt dat hij zoveel aan zijn Porsche zou geven -als het dan al waar zou zijn- kan ik niet meer zeggen eh
Het zegt iig meer over hem dan over mij als hij alleen maar de prijs kán vermelden, want ik twijfel er toch aan... Hier zijn een paar mensen die hem hebben gezien en ze zeggen stuk voor stuk dat hij met Audi rijdt..Last edited by Astian; 05/11/2005, 19:02.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69één of andere rapper, zingt nu samen met de pussy cat dolls (let op z'n plaat)
De kar van Tony Hawk:
En dat is NIET de wagen van Tony Hawk maar van Gumball organisator Maximillion Cooper (kijk naar de nummerplaat MMC ) Ze reden wel samen de Gumball in die wagen maar het is de Morgan van Maximillion.
Tony Hawk heeft enkele american musclecars, maar vraag me niet welke, ik ken daar niets van
Comment
-
'k Heb geleze da 'Dexters' ne compact heeft.. Da's dan toch Tanja Dexters eh?
Wat is het hebbeding waar mannen het meest op kicken?,,Autovelgen. Daar doen ze alles voor, geven ze geld voor, zijn ze ook bereid weken of maanden op te wachten. Als ze maar de velgen kunnen plaatsen die zij willen.''
Velgen in godsnaam?,,Tja, ik betrap er me zelf ook op. Voor mijn BMW Compact wil ik ook de best passende velgen.''
*http://www.hetvolk.be/nieuws/Detail....LIFESTYLEINDEXLast edited by Astian; 06/11/2005, 19:23.
Comment
Comment