Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto's van bekende mensen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En Raf Coppens heeft een Ford Focus Clipper (na de facelift)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soepap
      Origineel gepost door SebastiaN°69
      Vraagske: Weet er soms niemand met wat Jean-Pierre Van Rossem nu bolt? ik heb hem ooit op tv eens horen zeggen dat hij een Porsche van 14 à 15 miljoen BEF in bestelling had. 'k Weet ni hoe hij er nu financieel voorstaat, maar ik dacht dat hij veel geld heeft (en ook veel bluf, drm)

een Porsche van 14 a 15 miljoen? 'k zou der iets van krijgen eh, mensen die over nen auto lullen en er direct de prijs bijzeggen. ze weten ni eens over welk type ze 't hebben maar de prijs? ooo die kennen ze zenne...

zijt maar zeker da van rossem ni in de slappe was zit. Die kerel zal wel genoeg geld van zen gesjoemel weggemoffeld hebben

Als hij niet meer zegt dat hij zoveel aan zijn Porsche zou geven -als het dan al waar zou zijn- kan ik niet meer zeggen eh
      Het zegt iig meer over hem dan over mij als hij alleen maar de prijs kán vermelden, want ik twijfel er toch aan... Hier zijn een paar mensen die hem hebben gezien en ze zeggen stuk voor stuk dat hij met Audi rijdt..
      Last edited by Astian; 05/11/2005, 19:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69
        één of andere rapper, zingt nu samen met de pussy cat dolls (let op z'n plaat)

De kar van Tony Hawk:
        Busta Rymes

En dat is NIET de wagen van Tony Hawk maar van Gumball organisator Maximillion Cooper (kijk naar de nummerplaat MMC ) Ze reden wel samen de Gumball in die wagen maar het is de Morgan van Maximillion.
        Tony Hawk heeft enkele american musclecars, maar vraag me niet welke, ik ken daar niets van

Comment

• Op mtv cribs heb ik tony hawk gezien met een mercedes S600 , the rocket machine ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
            Wat zit die kort op zijn stuur! Dichter kon niet zeker? Zijn kruis komt bijna tegen zijn stuur.
            stuurverwarming....

Comment

• jep , da is den dikke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porsche4S
                Lindsay Lohan:
                Een 18-jarig meiske dat amper kan rijden een auto met meer dan 600pk (Mercedes SL65 AMG) laten kopen. Goed zo, ouders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Works
                  Busta Rymes
                  Ik had hem niet herkend, maar de plak was wel een hint ... Flipmode Squad!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2
                    Ik had hem niet herkend, maar de plak was wel een hint ... Flipmode Squad!
                    Is da een nummer van hem ofzo? Ik luister namelijk ni zo naar die rappers..

Comment

• Ni echt nen auto, maar Cruise himself is wel ne fervente motard dus wrs wel de zijne

Comment

Ni echt nen auto, maar Cruise himself is wel ne fervente motard dus wrs wel de zijne
                        Niet echt een mooie kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 aero
                          Niet echt een mooie kleur
                          Bwoah, ik zou em wel is wa beter wille zien ei'k.. 'k Ben wel ni zo voor die Harley's maar die is echt wel sjiek precies

Comment

• Barbara Dex rijdt met een smart fortwo
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• 'k Heb geleze da 'Dexters' ne compact heeft.. Da's dan toch Tanja Dexters eh?

Wat is het hebbeding waar mannen het meest op kicken?,,Autovelgen. Daar doen ze alles voor, geven ze geld voor, zijn ze ook bereid weken of maanden op te wachten. Als ze maar de velgen kunnen plaatsen die zij willen.''

Velgen in godsnaam?,,Tja, ik betrap er me zelf ook op. Voor mijn BMW Compact wil ik ook de best passende velgen.''
                              *http://www.hetvolk.be/nieuws/Detail....LIFESTYLEINDEX
                              Last edited by Astian; 06/11/2005, 19:23.

Comment

Ni echt nen auto, maar Cruise himself is wel ne fervente motard dus wrs wel de zijne
                                Welk merk is dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b
                                  Welk merk is dat?
                                  Ik denk da super zwaar model van Triumph, dus zou het een 2300cc zijn..
                                  Zou ook kunne da'k er super hard fout zit...

Comment

Ik denk da super zwaar model van Triumph, dus zou het een 2300cc zijn..
                                    Zou ook kunne da'k er super hard fout zit...
                                    Ik denk dat het dat is

Comment

Ik zou het toch wel is willen zien

ff oftopic, maar van rossem is geselecteerd voor 'de lelijkste belg'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne
                                        Euh, hoe takelen ze die daaruit?
                                        zo:

Comment

In werkelijkheid... hebben ze daar gewoon drie man moeten aanhangen

Comment

Working...
                                          X