Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto's van bekende mensen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
    Weet iemand met wat armani rijd??

Ge vind wel foto's van een auto dat hem mee had ontworpen (mercedes benz met armani interieur) maar voor de rest?
    De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden

Meer vind ik ni echt

Comment

• Als da Céline Dion ni is? Word die gesponserd ofzo door Chrysler?

Ik heb ooit is geruchten gehoord dat Elton John als eerste een Q7 zou hebben besteld van Audi, maar klopt dit nu ook daadwerkelijk?

Comment

• Jolie Drives a Land Rover
        OK, everyone in love with Angelina Jolie, take notice: The vehicle she drives in her upcoming movie, Tomb Raider, is on display at the Geneva Motor Show.

Stateside we must wait until June, when Paramount Pictures releases the movie, to check out this modified Land Rover Defender.

But Land Rover buffs won't be surprised to hear that Jolie—in the starring role of Lara Croft—uses her trusty vehicle to navigate remote and rugged locations.

Defenders aren't sold in the United States any more, but Jolie seems more than comfortable in her film vehicle, which was modified with aluminum tread plates and bumpers, a unique grille, four Safari headlamps glaring from a roof rack, and an expedition tool kit.

Jolie isn't the only one driving a Land Rover, by the way. The bad guys in the flick drive Land Rover Discovery vehicles, and Lara's archenemy, Powell, drives a Range Rover. Not to be left out is Land Rover's Freelander, a small wagon-like vehicle that will be coming to the U.S. this fall. It also has a part in Tomb Raider.

But sadly, we're told, the Defender still isn't returning to U.S. showrooms.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69
          En dan was er nog een vrouw en die had ne Jag, maja, wie is da nu ook eh??
          Dat was Phaedra Hoste zwarte s type R.
          Gene Thomas en Axel Daeselaire rijden momenteel met een Tucson van Free Mobility.
          Will Tura had geen ongeval met een Porsche maar met een Mercedes (C). Heeft ondertussen al terug een nieuwe. Prins Filip rijdt zelf met een Voyager en Laurent met een zwarte Viano, die blauwe Ferrari was ook niet van hem maar van een zeer goede Franse vriend. Walter van de Kreuners heeft nooit zelf een Ferrari gehad. Koen Wauters idd met een Cayenne en de mooie zwarte 5 touring zou de company car van Clouseau zijn, hoofdzakelijk gereden door Kris. Jean-Marie De Decker met een A8 4.0tdi. Frankske van BB met een Z4 en Tom Boonen heeft zichzelf een Corvette (Z6) cadeau gedaan. Zijnen Audi zou naar het schijnt nog steeds te koop staan...
          Last edited by ; 11/11/2005, 02:32.

Comment

• Had iemand van het forum geen kameraad die Boonen zen Audi gekocht had?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurzey
              Had iemand van het forum geen kameraad die Boonen zen Audi gekocht had?
              Heeft hier idd tijdje geleden iemand gezegd. Maar volgens Den Tom stond hij vorige week nog altijd in Balen in zijn garage of op zijnen oprit ; weliswaar dringend te koop . Het kan natuurlijk ook zijn dat hij wa last had van de 33° Antilliaanse hitte op Curaçao of van een teveel van de geweldig lekkere cocktails aldaar te verkrijgen, en dat hij daarmee ni meer wist welke auto's hij nu nog wel dan niet had, alhoewel ik dit bijna zeker durf uit te sluiten

Comment

• Comment

• DeHaene die heeft een audi A8 maar wa voor moter erin steekt weet ik ni, het was wel een lelijke kleur brons-achtig

en Céline Dion zij wordt inderdaad gesponserd door chrysler , ooit eens een reclame filmke gezien van chrsyler met haar en haar zoontje erin

Comment

• Bart Peeters: Mercedes C-klasse Kombi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace
                      Heeft hier idd tijdje geleden iemand gezegd. Maar volgens Den Tom stond hij vorige week nog altijd in Balen in zijn garage of op zijnen oprit ; weliswaar dringend te koop . Het kan natuurlijk ook zijn dat hij wa last had van de 33° Antilliaanse hitte op Curaçao of van een teveel van de geweldig lekkere cocktails aldaar te verkrijgen, en dat hij daarmee ni meer wist welke auto's hij nu nog wel dan niet had, alhoewel ik dit bijna zeker durf uit te sluiten

Vorige week stond in de krant een interview met Boonen en daarin vertelt hem dat hij geen kopers vindt voor zijnen Audi. Hij zit ook bezig over zijne C6 die makkelijk 300 km/u haalt.
                      Er stond ook nog iets van zijn BMW die hij had, maar dat weet 'k niet meer juist.
                      Nog eens zoeken...

Comment

• Paris Hilton's vriendje heeft net Paris' Bentley Continental GT gecrasht na een achtervolging me de paparazi...

Comment

• Tom Boonen => Corvette c6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic
                            Tom Boonen => Corvette c6

sjonge tjonge

kijk eens 2 posts boven je

Comment

• Ik las laatst in de krant van een voetballer of zo die een Audi S4 heeft en nu ook nog een zwarte Corvette C6 heeft besteld, iemand meer info ?
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69
                                Paris Hilton's vriendje heeft net Paris' Bentley Continental GT gecrasht na een achtervolging me de paparazi...

die is ni kapot , alleen wa krassen en voorbumper mss, echt een stomme mongool hoe hem der meerijd, ff vol gas vooruit recht onder een vrachtwagen en dan wanneer hem vol gas de straat op rijd me zn voorbumper tegen de weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                  Ik las laatst in de krant van een voetballer of zo die een Audi S4 heeft en nu ook nog een zwarte Corvette C6 heeft besteld, iemand meer info ?
                                  dat is geen voetballer, maar onze Belgische wielertrots Tom Boonen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brammstein
                                    sjonge tjonge

kijk eens 2 posts boven je
                                    oeps niet opgelet

Comment

• De crash van Paris haar Bentley werd gefilmd: link (en dan op "Launch" klikken )

Comment

• De pfaffs hebben blijkbaar nu ook een Touareg bij, voor Kelly welliswaar :p

Comment

• Volgens mij hebbe ze bij de Pfaff's geen otto's.........die van hun zelf zijn

Comment

Working...
                                          X