Linda Mertens van Milk Inc: zwarte Audi A3
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto's van bekende mensen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door david_deAnja Daems: MG ZF
Neen, was het een TF, of was het een ZR/ZS/ZT ?Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PorkerHoe komt VDB aan het geld om een Gallardo te kopen?
Gezien zijn situatie...Last edited by McClane; 29/11/2005, 23:20.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Nog niet zo lang geleden ben ik 'ns op de vuist gegaan met Bjorn Vleminckx (denk ik), ne prof speler van den Beveren.. (Den enigste blanke van die ploeg eigenlijk ). Nadien stapte hij in zijne Ford Fiesta, nu rijd hij me ne Focus (dus ze zullen wel gesponserd zijn door Ford)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69Nog niet zo lang geleden ben ik 'ns op de vuist gegaan met Bjorn Vleminckx (denk ik), ne prof speler van den Beveren.. (Den enigste blanke van die ploeg eigenlijk ). Nadien stapte hij in zijne Ford Fiesta, nu rijd hij me ne Focus (dus ze zullen wel gesponserd zijn door Ford)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69Nog niet zo lang geleden ben ik 'ns op de vuist gegaan met Bjorn Vleminckx (denk ik), ne prof speler van den Beveren.. (Den enigste blanke van die ploeg eigenlijk ). Nadien stapte hij in zijne Ford Fiesta, nu rijd hij me ne Focus (dus ze zullen wel gesponserd zijn door Ford)
Comment
Comment