Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto's van bekende mensen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hermanito is on-line, stel je voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Dat klinktos wel heel ergos als Jommekes Spaansos
      Letterlijk vertaald: de broertjes Engels

Comment

• gisteren als ik van Eindhoven kwam heb ik tussen Mol en Meerhout Tom Boonen gezien met een sneeuw witte R8. (ik ben 99% zeker dat hij het was)
        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Aha, die drugshandel brengt dan ook veel op.

Comment

• dat hij wel eens snuift en een onverantwoorde bestuurder is wil ik best geloven (al zeggen ze dat ie gekalmeerd is) maar dat Boonen een drugsdealer is kan ik echt niet geloven hoor. Leugens uit het LDD kamp denk ik
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• De voiture van Glenn janssens....

Comment

• En moet ik die Glenn kennen van ergens? zegt me echt niks

Comment

• Van de signalisatieborden

Comment

• WTF. Is dat die bentley? Bijna niet meer te herkennen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                      WTF. Is dat die bentley? Bijna niet meer te herkennen.
                      nee dat was zijn vorige ,een gewone cgt

Comment

• Martine Prenen

Last edited by ; 25/01/2009, 16:06.

Comment

• Ze heeft xenon .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                            Ze heeft xenon .
                            De "koplampen" maken de vrouw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                              Aha, die drugshandel brengt dan ook veel op.
                              Pffffffffffff...
                              Sammy Tanghe uit het Eiland heeft een wind gelaten
                              Last edited by ; 18/10/2008, 17:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
                                De "koplampen" maken de vrouw.
                                True!

Comment

Lol. Met het aantal tankstations in België...

Echt een domme reden om een M5 weg te doen imo.
                                  Stel u voor dat die wagen ook veel minder verbruikt en dus wat portefeuillevriendelijker is. Bovendien valt een 535 ook minder op, terwijl de prestaties niet veel schelen.

Comment

WTF. Is dat die bentley? Bijna niet meer te herkennen.
                                    Die zit toch nog steeds in het gevang, of vergis ik mij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                      Die zit toch nog steeds in het gevang, of vergis ik mij?
                                      Ge vergist u denk ik, denk zelfs dat em er niet langer dan 2 dagen heeft ingezeten....

Comment

Lol. Met het aantal tankstations in België...

Echt een domme reden om een M5 weg te doen imo.
                                        Misschien beetje extra ambetant om te pas en onpas uw bekende kop te moeten laten zien??
                                        ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Mijn geburen...
                                          Ann Van Elsen rijdt met nen nieuwen Subaru Impreza, en haren vent Gunther Van Handenhoven met nen Opel Astra GTC

Comment

Working...
                                          X