Bert Anciaux rijdt met een Zwarte Vito. Gisteren een hele tijd naast hem gereden in brussel
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto's van bekende mensen
Collapse
X
-
Zelf gespot en nog met Regi Penxten ooit es (héél kort) meegereden :
- Jo Vally in een Mercedes SL 500 (toen hij kwam optreden in MM en ik daar werkte uitvoerig kunnen bekijken)
- Regi Penxten in een Porsche (kort meegereden toen ik in Dadipark werkte)
- Gespot : Museeuw met een Touareg vol reclame
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenAls Herman het zegt, kan je bijna zeker zijn dat het niet waar is
Maar hij zou wel voor zijn vrouw zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenFamilie moet thuis zijn denk ik, en bij dikke ttn denk ik dan aan Lien van de kelder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaSolid Bekijk BerichtenZelf gespot en nog met Regi Penxten ooit es (héél kort) meegereden :
- Jo Vally in een Mercedes SL 500 (toen hij kwam optreden in MM en ik daar werkte uitvoerig kunnen bekijken)
- Regi Penxten in een Porsche (kort meegereden toen ik in Dadipark werkte)
- Gespot : Museeuw met een Touareg vol reclame
Dacht dat die nu eene Aston Martin had?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenRegi heeft toch geene Porsche meer?
Dacht dat die nu eene Aston Martin had?
maar dat was in de tijd nog é
Tgoh, hoe lang zou dat geleden zijn ...
Ik werkte toen int Dadipark en tijdens de feesten op 15 augustus had ik 'de eer' om artiestenbegeleiding te doen en mocht ik hen gaan ophalen aan de achterkant van het park en begeleiden
gasten waren toen Milk Inc. (toen ff meegereden in zijn Porsche) , VandaVanda (waar is den tijd ) en Edje Ska ...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenWien dadde??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenIk heb zondag de burgemeester van Genk gezien aan de Esso met zijn Ford S-max
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenStiekem geloof ik hem wel, ik heb hem er over tv horen praten en nu in zijn boek.
Maar hij zou wel voor zijn vrouw zijn.
Comment
-
Koen Wauters... witte Audi R8
Koen kocht een Audi R8 V10. Dat is een sportieve wagen met een flitsende lijn, een Lamborghinimotor van 525 pk en een prijskaartje van ongeveer 150.000 euro.
Koen koos voor de witte uitvoering. Een gezinswagen zal de wagen niet worden: Wauters heeft twee kinderen met Valerie De Booser, de Audi biedt plaats aan slechts twee personen.
Comment
-
Comment
-
-
Luc D'heu heeft een zelf geschilderde Kangoo LV
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
Polle pap (Paul Michiels) rijdt met'n oranje Citroën Mehari
Comment
Comment