Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto's van bekende mensen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bert Anciaux rijdt met een Zwarte Vito. Gisteren een hele tijd naast hem gereden in brussel

Comment

• Zelf gespot en nog met Regi Penxten ooit es (héél kort) meegereden :

- Jo Vally in een Mercedes SL 500 (toen hij kwam optreden in MM en ik daar werkte uitvoerig kunnen bekijken)

- Regi Penxten in een Porsche (kort meegereden toen ik in Dadipark werkte)

- Gespot : Museeuw met een Touareg vol reclame

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
        Als Herman het zegt, kan je bijna zeker zijn dat het niet waar is
        Stiekem geloof ik hem wel, ik heb hem er over tv horen praten en nu in zijn boek.

Maar hij zou wel voor zijn vrouw zijn.
        Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
        Familie moet thuis zijn denk ik, en bij dikke ttn denk ik dan aan Lien van de kelder.

Comment

• Ik heb zondag de burgemeester van Genk gezien aan de Esso met zijn Ford S-max

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaSolid Bekijk Berichten
            Zelf gespot en nog met Regi Penxten ooit es (héél kort) meegereden :

- Jo Vally in een Mercedes SL 500 (toen hij kwam optreden in MM en ik daar werkte uitvoerig kunnen bekijken)

- Regi Penxten in een Porsche (kort meegereden toen ik in Dadipark werkte)

- Gespot : Museeuw met een Touareg vol reclame
            Regi heeft toch geene Porsche meer?
            Dacht dat die nu eene Aston Martin had?
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
              Regi heeft toch geene Porsche meer?
              Dacht dat die nu eene Aston Martin had?
              Klopt,
              maar dat was in de tijd nog é

Tgoh, hoe lang zou dat geleden zijn ...

Ik werkte toen int Dadipark en tijdens de feesten op 15 augustus had ik 'de eer' om artiestenbegeleiding te doen en mocht ik hen gaan ophalen aan de achterkant van het park en begeleiden

gasten waren toen Milk Inc. (toen ff meegereden in zijn Porsche) , VandaVanda (waar is den tijd ) en Edje Ska ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaSolid Bekijk Berichten
                Edje Ska ...
                Wien dadde??
                R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                  Wien dadde??
                  West-Vloamse zanger bekend van 'Problemen in minne hof' (cover van 'plantation' van Kana )

Comment

• Dadipark
                    I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                      Ik heb zondag de burgemeester van Genk gezien aan de Esso met zijn Ford S-max
                      Is dat al een BV?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                        Stiekem geloof ik hem wel, ik heb hem er over tv horen praten en nu in zijn boek.

Maar hij zou wel voor zijn vrouw zijn.

aangezien hij zelf uit schrik geen auto aanraakt en altijd trouw aan zijn buell zweert zal het wel voor zijn vrouw zijn.
                        wimoptiek.be op

Comment

• Koen Wauters... witte Audi R8

Koen kocht een Audi R8 V10. Dat is een sportieve wagen met een flitsende lijn, een Lamborghinimotor van 525 pk en een prijskaartje van ongeveer 150.000 euro.

Koen koos voor de witte uitvoering. Een gezinswagen zal de wagen niet worden: Wauters heeft twee kinderen met Valerie De Booser, de Audi biedt plaats aan slechts twee personen.
                          Last edited by ; 13/05/2009, 14:11.

Comment

• V10

5 tekens
                            wimoptiek.be op

Comment

• Misschien al gepost hier, maar heb gisteren dé tony verhellen gespot op de E19 in een kaki Nissan GT-R

Comment

• Ne gelukkige jongen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                  Hij is al bij Heinz geweest ook

Comment

• Luk wyns rijdt me een jaguar XJ
                                    Peter van den begin heb ik zien rijde in peugeot partner
                                    Luc Caals rijdt me nieuwe mercedes C

allemaal inwoners vn schoten:p
                                    BMW X5 45e

Comment

• Op internet wijdverspreid te vinden dan Daniel Craig met'n audi S6 rijdt, maar ergens ook gelezen dat hij een RS6 zou hebben? ('t is dan gene belg, maar hij rijdt wel met héél respectabele wagens!)

Polle pap (Paul Michiels) rijdt met'n oranje Citroën Mehari

Comment

• Luc D'heu heeft een zelf geschilderde Kangoo LV

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten

Polle pap (Paul Michiels) rijdt met'n oranje Citroën Mehari
                                          Held

Comment

Working...
                                          X