Op de frontale foto die getoond wordt hangt een plaat met c klasse.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto's van bekende mensen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenHerman Verbraeken is zeer gekend in Geel en omstreken2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenMaurice'ke van de kampioenen rijdt met een Skoda Fabia laatste model.
Dan had ik liever gehad dat je Gilbert Van Hie van de Collega's had gezegd
Comment
-
Nathalia hare vriend of zijzelf heeft een Toyota Rav4. We zaten op een terras op het zuid iets te eten en ze parkeerde bijna vlak voor ons. Mijn vriendin herkende ze, maar ik dacht dat die veel molliger was. Blijkbaar is ze wat afgevallen.
Ik moest er eigenlijk niets van hebben, ook niet van haar muziek. Ik vond altijd dat ze een "groot laweit" (Antwerps) was, maar ze aten aan het tafeltje naast ons en irl viel dat wel goed mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichtenwie is spillie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenPrecies of Tuur De Weert is alleen maar gekend als Maurice'ke
Dan had ik liever gehad dat je Gilbert Van Hie van de Collega's had gezegd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenIlse de Meulemeester rijdt met een Bentley Continental GT
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenJos Kerstens rijdt tegenwoordig rond met een bordeaux rode Fiat Croma 1.9 dti model 1994__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk BerichtenNope, is die van Glenn, haar vriend. Is trouwens een Speed. Ilse rijdt met een SUV.
Respect!U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesVoor mij is dat eerder een milfke, kheb ze liever iets jonger een paar tinten donkerder en zonder kanker...
Grapje e ilseke lieveke
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk BerichtenIs dat uwen humor, knap jongen!!!
Uw verstand zal nog wel komen, hoop ik...
Sorry ze , ik vond het gewoon redelijk 'margi' wat ie zei ..
As nog maar iemand iets post of zegt zitten ze 'm al direct af te zeiken ze
Comment
-
Geen probleem, ik dacht dat ge het het enorm grappig vond, blijkbaar heb ik het verkeerd verstaan
Ieder zijn humor, maar ik zie in het feit van Ilse, een jonge moeder die lymfenklierkanker krijgt, absoluut niets grappig! En ik ben voor de rest anders wel redelijk in voor wat goei grappen . Maar zo van die platvloerse humor en zever krijg ik het nogal snel op mijn zenuwen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenSteven Van de eerste Big Brother reeks.
Comment
Comment