Oorspronkelijk geplaatst door Rames
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto's van bekende mensen
Collapse
X
-
Der zijn nog verschillen tussen wat die doen of wat jij doet vind ik
Iemand die er zelf al (heel) dicht mee in aanraking is gekomen denkt daar anders over als hij zoiets leest dan iemand die er niets van weet..
Volgens mij behoor je tot die laatste categorie, ik hoop het
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenVandaag Dirk Bikkembergs bij zijn ouders gespot met een heel knappe donkerbruine Mini Clubman
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenVandaag Dirk Bikkembergs bij zijn ouders gespot met een heel knappe donkerbruine Mini Clubman
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesIk lijd aan mucoviscidose, een levensbedreigende longziekte.
Elke dag moet ik vechten, niet om te genezen, maar om te overleven.
Een week voor mijn 22ste verjaardag ben ik bijna gestorven door een zware longbloeding...
Ik weet niet hoe het is om kanker te hebben (wel van dichtbij) maar ik heb wel geleerd om alles niet zo serieus te nemen en van dag tot dag te leven.
Het leven is hard jongen, denk daar maar is over na...
Veel sterkte!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesDit had ik nog niet eens gezien.Als uw humor op het niveau van Al Bundy zit dan verbaasd dit me niets...
Bekijk eens een dvd van Hans Teeuwen of Alex Agnew en leer eens lachen...
Q.E.D.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk BerichtenChoco-kleur zeker?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenNico Eeckhout: Porsche GT3 en Q7 3.0Tdi
Wasyl: Subaru WRC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesThx
Weet je, elke dag sterven er duizenden mensen omdat ze geen drinkbaar water hebben of omdat ze toevallig in het verkeerde werelddeel geboren zijn zonder de medische hulp die wij hebben. Daar kraait geen haan meer naar.
Hier is het moord en brand als er iemand kanker heeft...
Ik probeer alles in perspectief te bekijken en mss ben ik mede door de dingen die ik meegemaakt heb zo hard geworden.
Fast Ace, ik voel niet de drang om wat dan ook te bewijzen. Als jij je hierdoor weer wat slimmer of beter voelt dan de rest (of mij), dan ben ik blij dat ik je dag heb kunnen maken...
Jij kent me helemaal niet, dus wat boeit mij het man...
Voor zo ver de offtopic, ik ga er niet meer op reageren.
En kan u ergens wel begrijpen, vond het gewoon wat grof .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenNico Eeckhout: Porsche GT3 en Q7 3.0Tdi
Wasyl: Subaru WRC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lorenzlorenz Bekijk Berichtenwasyl? Rijdt die niet met een witte evo x?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk BerichtenWabliefteru??? Nico Eeckhout de coureur???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenNorbert De Cuyper rijdt met een zilvergrijze MB C-klasse.
Norbert De Cuyper is zeer gekend in Torhout en omstreken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenZondag in Heverlee:
Mark De Man (ex-RSCA verdediger): Audi A6 Avant PFL S-line (ik gok 2.7 TDI)
Mark Eyskens: geen idee, ne Chevrolet of ne Chrysler.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenHaha, rijdt die nog altijd met de W203?__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment