Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto's van bekende mensen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
    Agent Suikerbuik rijdt met een 307SW.
    Suikerbuik.

Fred van Kuyk ofzo zeker?

Comment

• François De Keersmaecker stapte na een interview in een 15jaar oude Mazda ofzo

Comment

• Wies da?
        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Wies da?
          voorzitter voetbalbond

Comment

• Niet zo heel bekend maar toch het vermelden waard , Peter Voets

Mercedes C-klasse 200cdi
            Audi a4 cabrio 1.8t sinds deze week vervangen door een 500 C met abarth velgjes
            2012 E92 Bmw 335i DKG
            1991 E30 320i

Comment

• Gisteren heb ik Guy Jottay (de danser van 'sterren op de dansvloer') zien rijden in een porsche cabrio met nummerplaat JOT-002.
              De nummerplaat JOT-001 staat op hun mercedes GL volgens een vriend die op die dansschool zit
              De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
              1990 Volvo 344
              1991 Mercedes W124 230CE
              2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
              1980 Volkswagen Derby CLS
              1990 Mercedes W124 230CE
              2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Stijn Stijnen stond net naast mij op de Kuringersteenweg in Hasselt zijn zwarte ML te wassen in de Self Car Wash. Jaja, deed alles zelf
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                  Suikerbuik.

Fred van Kuyk ofzo zeker?
                  Ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                    Stijn Stijnen stond net naast mij op de Kuringersteenweg in Hasselt zijn zwarte ML te wassen in de Self Car Wash. Jaja, deed alles zelf
                    Waarom zou die persoon zijn voertuig niet zelf wassen. Deze voetbalmensen hebben voor de rest toch niet veel te doen. Een uurke 'trainen' volstaat voor de meesten van hen per dag.

Comment

• Koningin Paola een witte Fiat 500. Wel met CD platen, dus niet heel duidelijk van wie die nu is.

Comment

• Ik heb een tijdje geleden Herman De Croo zien rondrijden in een Golf GTI. Zou hij in het geniep toch een autoliefhebber zijn? 't Past wel bij z'n imago, lekker politiek incorrect

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                          Koningin Paola een witte Fiat 500. Wel met CD platen, dus niet heel duidelijk van wie die nu is.

Zou van Paola zelf zijn, volgens hln.be
                          Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                            Ik heb een tijdje geleden Herman De Croo zien rondrijden in een Golf GTI. Zou hij in het geniep toch een autoliefhebber zijn? 't Past wel bij z'n imago, lekker politiek incorrect
                            Misschien van zijn vrouw, want hijzelf vind je al jaren in 7 reeksen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                              Niet zo heel bekend maar toch het vermelden waard , Peter Voets
                              Mercedes C-klasse 200cdi
                              Dit is een wagen van de club, als ik me niet vergis.. Allez, je kan het dan moeilijk een firmawagen noemen

Mvg,
                              =================
                              2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                                Dit is een wagen van de club, als ik me niet vergis.. Allez, je kan het dan moeilijk een firmawagen noemen

Mvg,
                                Jah das waar daar hangen ook stickers van stvv op enzo.
                                2012 E92 Bmw 335i DKG
                                1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                                  Jep. De Croo ook al een paar keer tegengekomen in Brakel, bijna altijd in een 7.
                                  www.flickr.com/photos/bramvds
                                  www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten

Zou van Paola zelf zijn, volgens hln.be
                                    Is niet van Paola zelf maar van de u en ik , de belastingbetaler !

Comment

• Ik werk al jaren niet meer want ik rentenier. Zal dus ook geen pensioen trekken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                                        Ik heb een tijdje geleden Herman De Croo zien rondrijden in een Golf GTI. Zou hij in het geniep toch een autoliefhebber zijn? 't Past wel bij z'n imago, lekker politiek incorrect
                                        Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                                        Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                                        Jep. De Croo ook al een paar keer tegengekomen in Brakel, bijna altijd in een 7.
                                        Ik herinner mij dat hij een autofan is. Jaren geleden (echt meer dan tien of vijftien jaar geleden, en toen was ik nog jong en dom en onthield ik nog niet veel ;-)) heb ik eens een artikel gezien in een boekske waarin stond dat hij verschillende auto's had. En het waren schoontjes. Weet niet meer wat precies, maar er zal in ieder geval een Porsche tussen ... Er stonden foto's in van hem in zijn garage die leunde op de motorkap van een van zijn stoere bakken héhé.

Edit: en wat betreft de BMW's, hij zit al zeker aan zijn dertiende :-) (http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...met-wagen.aspx)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                                          Is niet van Paola zelf maar van de u en ik , de belastingbetaler !
                                          Ik werk voor de staat, zijn mijn huis en auto dan ook van de u?

Comment

Working...
                                          X