Wie is Betty van Big brother eigenlijk?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto's van bekende mensen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenWie is Betty van Big brother eigenlijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichteneen dwaze blondine met een irritante lach die denkt dat de wereld aan haar voeten ligt2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichteneen dwaze blondine met een irritante lach die denkt dat de wereld aan haar voeten ligt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenIk werk al jaren niet meer want ik rentenier. Zal dus ook geen pensioen trekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommeh Bekijk BerichtenJoke Van de Velde: Nieuwe A3 cabrio 1.6tdi in't wit momenteel, daarvoor de C200 coupé of hoe noemt zo'n gedrocht..?
Emile 'Mpenza: Toen ie nog met Joke "verkeerde": 993 4S
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichtenskoda-rijders rentenieren niet.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtendaarnet in 'Wat een leven' gezien dat Betty (van Big Brother dus, ook alweer 10 jaar geleden) met een Saab 9-3 Cabrio rijdt, met persoonlijke nummerplaat BB111
Comment
-
hij zal nog veel winnen ! durf ik veel op verwedden...en helaas voor hem zijn zijn crashes wereldnieuws...maar zoveel zijn er dat ook niet, denk dat de helft van dit forum er al even veel heeft gehad !
en die auto...als het zo is ...leuk, had ik de middelen ik deed het ook !
Comment
Comment