Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto's van bekende mensen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wie is Betty van Big brother eigenlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
      Wie is Betty van Big brother eigenlijk?
      een dwaze blondine met een irritante lach die denkt dat de wereld aan haar voeten ligt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichten
        een dwaze blondine met een irritante lach die denkt dat de wereld aan haar voeten ligt
        Ge zijt vergeten dat ze dikke tetten heeft maar dat zal ferdi wel niet interesseren ...
        2012 E92 Bmw 335i DKG
        1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichten
          ... en heel veel 'piekert' over de problemen in deze wereld.

Comment

Ik werk al jaren niet meer want ik rentenier. Zal dus ook geen pensioen trekken.
            skoda-rijders rentenieren niet.

Comment

• Vorige week Lien Degol (die styliste van VT4/VijfTV) gespot in een 307 met reclame van VT4 op de zijkant.

Comment

• Joke Van de Velde: Nieuwe A3 cabrio 1.6tdi in't wit momenteel, daarvoor de C200 coupé of hoe noemt zo'n gedrocht..?

Emile 'Mpenza: Toen ie nog met Joke "verkeerde": 993 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommeh Bekijk Berichten
                  Joke Van de Velde: Nieuwe A3 cabrio 1.6tdi in't wit momenteel, daarvoor de C200 coupé of hoe noemt zo'n gedrocht..?

Emile 'Mpenza: Toen ie nog met Joke "verkeerde": 993 4S
                  Ze heeft ooit nog een BMW E46 compact gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
                    skoda-rijders rentenieren niet.
                    Hij rijdt zelf met een audi Nochtans heeft er iemand gezegd dat een fabia evenwaardig is. Maar ja, het geld van het rentenieren moet natuurlijk aan iets opgaan he

Comment

Wie is Betty van Big brother eigenlijk?

Comment

• Tom Boonen zijn nieuwe aanwinst:

Uploaded with ImageShack.us
                        Last edited by Jokke_vlo; 03/06/2010, 10:41.

Comment

• Yep geen makkelijk beestje.....

Comment

• Zeker dat het de Hamann versie is?

Comment

• Ni moeilijk elk jaar ne nieuwe auto te kopen als ge uwe vorige kunt "overlaten" aan uwe omnium

Comment

• Ik heb me laten vertellen dat de bestuurder hier ook actief is op het forum..... en regelmatig op circuit terug te vinden. Dit "off the record".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                                  daarnet in 'Wat een leven' gezien dat Betty (van Big Brother dus, ook alweer 10 jaar geleden) met een Saab 9-3 Cabrio rijdt, met persoonlijke nummerplaat BB111

Net na BB had ze een BMW Z3.

Comment

• Kris Wouters in een BMW break 318d.

Hij moet mij trouwens mijn voorrang teruggeven want die heeft hij afgepakt, stouterik :-)

Comment

• Ik heb me laten vertellen dat de bestuurder hier ook actief is op het forum..... en regelmatig op circuit terug te vinden. Dit "off the record".

WTF, wint beter nog es een koerske ))

(tip : Cancellara steekt een moteurke in zijn kader...)

Comment

• hij zal nog veel winnen ! durf ik veel op verwedden...en helaas voor hem zijn zijn crashes wereldnieuws...maar zoveel zijn er dat ook niet, denk dat de helft van dit forum er al even veel heeft gehad !
                                        en die auto...als het zo is ...leuk, had ik de middelen ik deed het ook !

Comment

• Daarnet Peter Goossens gezien op de E17 thv Kruishoutem met een Range Rover Autobiography met nummerplaat K.000.K

Comment

Working...
                                          X