Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto's van bekende mensen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Ik heb al meer dan een keer op Amerikaanse fora gelezen dat bepaalde mensen altijd met hun blote voeten rijden.
    Waow, dat jij dat weet!

*jaloers*

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      is nen starlet denkik
      nope, is een corolla, mijn pa heeft in een heel ver verleden ook nog zo ene gehad (al ruim 15j geleden)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Ik heb al meer dan een keer op Amerikaanse fora gelezen dat bepaalde mensen altijd met hun blote voeten rijden.
        den m-optic rijd ook vaak zonder schoentjes aan hoor , zijn blijkbaar niet alleen selebs of vrouwen die dat doen

Comment

• Sam Goris rijdt met een E250 CDI Coupe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
            heb jij dan nooit gehoord van zijn veroordeling tot het betalen van enkel 10-tallen miljoenen euro's aan belastingen ?
            Tussen veroordeling en effectief betalen zit nog een beetje verschil. Want dan hebben die ineens geen geld meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk Berichten
              Die is vroeger relatief rijk geworden met repitiebureaus voor studenten. Niet moeilijk, die kosten vlot 50 euro per uur en veeeeel studenten met ouders die dit willen/kunnen betalen doen hier beroep op. Van Rossem reed in de jaren negentig met een testarossa dacht ik
              Niet dat dat meteen de meest prestigieuze ferrari was, maar hij is zeker niet arm hoor.

Edit: dit zegt wikipedia: "Zijn sympathie voor de theorieën van Karl Marx weerhielden hem niet te beleggen voor de rijksten van België en ver daar buiten en om zelf een kapitaal van zo'n 800 miljoen dollar te vergaren"

Als dat waar is, dan was relatief rijk nog zacht uitgedrukt, zelfs als hij vandaag nog maar een tiende van dat bedrag bezit.
              Van Rossem had tijdens zijn hoogdagen 108 Ferrari's.

euh moneytron maakte hem zo rijk...

tijdens zijn repetitiebureau jaren had hij samen met zijn rijke studenten wat geld in aandelen gestoken welke na enkele weken verkocht werden met enorme winsten

ze stonden nadien met zakken vol geld aan zijn deur...

Moneytron was een beursbeleggingsbedrijf van Jean-Pierre Van Rossem. Hij zou een stelsel opgesteld hebben van (waarschijnlijk gekoppelde) differentiaalvergelijkingen dat het verloop van de beurs zou kunnen voorspellen. Hierdoor maakte zijn bedrijf naar eigen zeggen eindeloze winsten.
              Er zijn echter nagenoeg geen wiskundige stelsels bekend die het gedrag van de beurs kunnen voorspellen, daarvoor zijn er te veel subjectieve parameters in het spel. Het resultaat was dat de zaak failliet ging en Van Rossem opgepakt werd.
              Hij betaalde zijn eerste klanten uit met de inbreng van nieuwe klanten, één van de oudste financiële zwendeltrucs. Hij gebruikte ook opties om zijn positie in te dekken.
              In 1989 werd Moneytron hoofdsponsor van een formule-1-team om meer kapitaalkrachtige mensen te kunnen aantrekken.

Last edited by ; 11/09/2010, 14:05.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                Europees president Herman Van Rompuy was op bezoek in Eeklo vrijdag.
                Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om snel wat foto's te nemen van een paar dienstwagens.

Geen gepanserde Cadillac maar een doodgewone Volvo S60.

Eens snelle nieuwe S60 gesponsord door Volvo Gent blijkbaar.
                Het waren trouwens allemaal Volvo's, met verschillende XC60 voor de Vip's
                Wie reed in de Passat?

Comment

• wat is een repitiebureau?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                    wat is een repitiebureau?
                    Dat is een bureau waar studenten begleiding/tips/bijles kunnen krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                      Dat is een bureau waar studenten begleiding/tips/bijles kunnen krijgen
                      Ja? Ik dacht dat dat een repetitiebureau was?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
                        Ja? Ik dacht dat dat een repetitiebureau was?
                        Lol niet eens gezien dat het fout geschreven is Ik vond het al jammer dat een man van +- 50 jaar niet weet wat dat is...

Comment

• ik wou op de fout duiden, blijkbaar is dyslexie nogal verspreid bij de jongeren tegenwoordig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                            Wie reed in de Passat?
                            Niet op gelet, ik denk mensen van de veiligheid.

2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                            2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

ik wou op de fout duiden, blijkbaar is dyslexie nogal verspreid bij de jongeren tegenwoordig
                              Iedereen maakt wel eens een typfout hé..

Comment

• Tuurlijk, en je hebt dan ook nog dat sms-taaltje dat sommigen gebruiken , toch vrij speciaal en redelijk boeiend voor een 50+-er

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten

Beide wagens afgelopen vrijdag ook op Ford Genk gezien, incl. gepantserde Cadillac/Lincoln/... met CD- platen. De Amerikaanse ambassadeur was er op bezoek nalv de voorstelling van de Mondeo facelift..

Mvg,
                                  Last edited by The_ReBeL; 11/09/2010, 23:26. Reden: schreiffaut ;-)
                                  =================
                                  2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Daarstraks op de Brusselse ring (rond 18h00) 2 Audi A8 met getinte ruiten gezien gevolgd door 2 VW Transporters + enkele Politiemotoren.
                                    Europese regeringsleiders?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                                      Daarstraks op de Brusselse ring (rond 18h00) 2 Audi A8 met getinte ruiten gezien gevolgd door 2 VW Transporters + enkele Politiemotoren.
                                      Europese regeringsleiders?
                                      Hermie Van Rompie vorige week gezien met A8 W12...
                                      I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Maserati grancabrio ?

Comment

Maserati grancabrio ?

Klopt

Comment

Working...
                                          X