Ik herinner me beelden met dat cocaine-schandaal dat Lore met Boonen vertrok en dat dat een RS6 was. Pre-facelift, hij zal nu dus een S6 gekocht hebben.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto's van bekende mensen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
dat is gewoon real life
was nooit een echt schoon wijf
Maar wat een leven heeft die ondertussen ook al gehad he.
Ik vind dat ze er - op haar borsten na - nog zeer goed uitziet. Ze is ook al 43 niet te vergeten.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenToch wel, haal er de Playboy van 1989 maar eens bij.
Maar wat een leven heeft die ondertussen ook al gehad he.
Ik vind dat ze er - op haar borsten na - nog zeer goed uitziet. Ze is ook al 43 niet te vergeten.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk BerichtenHoog bezoek deze week...
Mvg,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenIk herinner me beelden met dat cocaine-schandaal dat Lore met Boonen vertrok en dat dat een RS6 was. Pre-facelift, hij zal nu dus een S6 gekocht hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtendaar zal er ook wel wat aan gefoefeld zijn zenne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenze verdiende geld met aan haar te laten foefelen en met het geld liet ze aan haar foefelen.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenDat was imho nog puur natuur qua voorbumper en fotoshop deden ze ook nog niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenKrijg die bij herinschrijving nu 1-E.1?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oedipus Bekijk BerichtenJep, die heb ik geloof ik ten tijde van de finale van de strijd van Opel Antwerpen (deze tijd vorig jaar) 's morgens op de A12 in een zwarte lange 7 (E66 facelift) gezien. Hij werd gereden, er zat nog een volwassen man naast. en bleef een hele tijd naast mij in de file. Goeie chauffeur had hij trouwens, die was duidelijk heel comfortabel aan't rijden. Veel afstand, rustig optrekken, onverstoorbaar, heel vooruitziend.
En hij rijdt inderdaad super voorzichtig , hij pinkt zelfs in flauwe bochten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Capitan Bekijk BerichtenHij heeft de centen... De RS6 heeft hij tegen een brug in Ravels? opeen gereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenVan wie is die Mercedes?
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
Comment