Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hij heeft nu een witte BMW M5 overgekocht van de motorijder Norijuki Haga daarnaast rijd hij in Monaco met een zwarte Ferrari 599 GTO waarmee hij ook al eens mee in België is geweest.
Hij heeft nu een witte BMW M5 overgekocht van de motorijder Norijuki Haga daarnaast rijd hij in Monaco met een zwarte Ferrari 599 GTO waarmee hij ook al eens mee in België is geweest.
Vandaag tot mijn grote verwondering Pieter de Crem tegengekomen, met een peugeot 308
Wat eene zure mens, ik was met de fiets en er laag nogal wat ijs op de baan dus reed ik al speciaal het voetpad op om hem door te laten omdat ik dacht dat er een oud peeke afkwam en ik dus niks wou riskeren.
Denk je dat die zijn hand opsteekt ? Reed gewoon door zonder te kijken.
Nu nog overstappen op benz en tis compleet.
Beter: maybach.
Hij is al minder geïnteresseerd in sprints, echte klassieker geworden. Dus dat beloofd.
Comment