Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto's van bekende mensen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
    Vargas rijdt al laaaaaaaaaang met die 370Z Ik denk iets van 2 jaar al.
    kzeg toch nie dat ie er nog nie lang mee rijd :p
    met zo'n hangertje aan de achteruitkijkspiegel;
    - Opel Speedster Driver -
    http://speedster1282.webs.com/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
      Als ik het goed gezien heb op tv vanavond, dan rijdt Nathalie Meskens met een Golf V GTI
      Zeker gesponsord hé, om Renault te pesten dat officiële sponsor is

Comment

• Jelle van Damme zwart matte s4 ....

Comment

• Nog steeds een Range Rover voor ons Pamela, en hier zonder make-up as well

Comment

• Eens Range, altijd Range.

En anders zit er max 1 of 2 andere auto's tussen.

Comment

• De redelijk goddelijke Kate Beckinsale heeft het voor iets van GMC.

Comment

• John Wall met een Range Rover sport en voor de verandering met gewone OEM velgen.
                BMW X5 45e

Comment

• Is dat geen basketspeler?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                    Is dat geen basketspeler?
                    Yep, speelt voor de Washington Wizzards
                    BMW X5 45e

Comment

• 3 6 maffia ( mss hier niet zo bekend): 360 modena, Corvette C6, maybach 62 en Rolls Royce phantom. allemaal met standaard velgen ipv die oversized modellen.
                      BMW X5 45e

Comment

• Lebron James: S550 amg, F430 spider, Hummer H2, Range rover
                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mazda323 Bekijk Berichten
                          Heeft op de moment enkel 535d!!Een M model heeft die niet op de moment had het eens uitgerekend wat het hem op jaarbasis aan benzine scheelt
                          Ik ook leer de nederlands soms school in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            Lebron James: S550 amg, F430 spider, Hummer H2, Range rover
                            De Hummer heeft toch wel écht elke basketballer hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                              De Hummer heeft toch wel écht elke basketballer hé.
                              Yep, de hummer en de range rover zeker
                              BMW X5 45e

Comment

Yep, de hummer en de range rover zeker
                                Shaq is toch wel het coolste, met z'n verlengde 360 Spider.

Comment

Shaq is toch wel het coolste, met z'n verlengde 360 Spider.
                                  Verlengde?

ik weet wel dat hij een 355spider heeft zonder een dak omdat die er anders niet inpast. een Bentley arnage van zijn ma gekregen voor zenne bday en een jaar later van zenne pa een 360modena. Omdat hij er niet inpaste is daar het dak ook van af gekomen. maar van dat verlengen wist ik niet
                                  BMW X5 45e

Comment

Verlengde?

ik weet wel dat hij een 355spider heeft zonder een dak omdat die er anders niet inpast. een Bentley arnage van zijn ma gekregen voor zenne bday en een jaar later van zenne pa een 360modena. Omdat hij er niet inpaste is daar het dak ook van af gekomen. maar van dat verlengen wist ik niet
                                    Ik heb me vergist, 't is z'n Gallardo die verlengd is.

Comment

• roberto carlos kreeg enkele dagen geleden voor zijn verjaardag een bugatti cadeau van zijn voorzitter
                                      info

Comment

• Baas van de Noxx in Antwerpen was vandaag in Knokke met z'n Ferrari F430 Spider.

Comment

Baas van de Noxx in Antwerpen was vandaag in Knokke met z'n Ferrari F430 Spider.
                                          Fotoke van?

Comment

Working...
                                          X