Carl huybrechts met een voyager
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto's van bekende mensen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk BerichtenHij heeft alvast zijn mclaren geprakt, maar als notoir autoverzamelaar heeft hij nog tal van andere juweeltjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenHeel weinig CLS, want volgens mij is dat een E-coupé
Maar het blijft spijtig van de lelijke doos ervoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten²
Maar het blijft spijtig van de lelijke doos ervoor."I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenHeel weinig CLS, want volgens mij is dat een E-coupé
Google laat me weer in de steek!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenEn hup....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door leo_leo_rex Bekijk BerichtenNa de pic een 2de keer te bekijken... Lijkt het me idd geen CLS nee
Google laat me weer in de steek!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenGij moet dringend nieuwe vrienden zoeken maat
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenKobe Ilse: zwarte BMW F11 535d met de 19" styling 331
Daarvoor had hij een witte E91 335d M-sport dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk dacht al dat het de zijne was
Daarvoor had hij een witte E91 335d M-sport dacht ik.
Comment
Comment