Hij heeft misschien plaats in zijn garage voor 2 auto's
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto's van bekende mensen
Collapse
X
-
"Wagentje" van MbokaniBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk BerichtenSchandalig dat ze hem niet aanklagen omdat hij op monagaskische platen rijdt en in België woont...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk BerichtenSchandalig dat ze hem niet aanklagen omdat hij op monagaskische platen rijdt en in België woont...
Denk dat je het ook wel zou doen moest het mogelijk zijn...
Ik ook
Comment
-
Kan toch alleen als je daar ook woont?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenKan toch alleen als je daar ook woont?2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenMisschien "woont" hij daar ook
Wat mij wel opvalt is dat er tegewoordig Belgen rondrijden met landcode LT (Litouwen), PL (Polen) en RO (Roemenië).
Auto's hebben reclame van Belgische garages erop hangen, dus waarschijnlijk in België gekocht.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenWat mij wel opvalt is dat er tegewoordig nieuwe Belgen rondrijden met landcode LT (Litouwen), PL (Polen) en RO (Roemenië).
Auto's hebben reclame van Belgische garages erop hangen, dus waarschijnlijk in België gestolen.
Grapje, hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDie kans is groot, zoals er wel meer zijn denk ik.
Wat mij wel opvalt is dat er tegewoordig Belgen rondrijden met landcode LT (Litouwen), PL (Polen) en RO (Roemenië).
Auto's hebben reclame van Belgische garages erop hangen, dus waarschijnlijk in België gekocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenMisschien "woont" hij daar ook
Als je zijn trainingen en wedstrijden naast elkaar zou leggen kan hij er echter niet voldoende tijd doorbrengen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenVerdiene die dan zo goe met dat sjotten hier?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenIdd zo is er hier iemand in ons dorp met een nieuwe 535i Touring op Roemeense platen.
en dat is geen roemeen?
hier in schaarbeek rijd het ook vol met autos met bulgaarse, roemeense en poolse platen, maar dat zijn toch echt gewoon mensen van ginder die hier, dat dan weer wel, vaak al jaren wonen. mag waarschijnlijk niet maar goed, dat is een andere kwestie. dat je dat als belg doet lijkt mij best straf, ofwel misschien een belg met een roemeense vriendin ofzo.
nieuwe belgen (dus echt die belg zijn geworden) rijden altijd met belgische platen, net zoals gewone belgen, je ziet ook extreem zelden een marokkaan of turks met een plaat van ginder, is onmogelijk. EU inwoners hebben er natuurlijk niet veel aan om behalve hier te komen wonen, ook belg te worden, de voordelne krijg je toch al, de nadelen heb je niet (stemplicht, hoge belastingen als zelfstandige registreert in belgie, parkeerboete's,.. :-))
Comment
-
Een Roemeen* die hier al jaren woont en toch al die tijd met Roemeense platen is blijven rijden, is even zeer in overtreding als een Belg die het doet.
Tuurlijk, het is plezant he, dat weet ik ook wel: geen BIV betalen, veel minder verkeerstaks, boetes die niet toekomen, etc.
En in Brussel is de kans dat je tegen de lamp loopt zo goed als nihil. Ze hebben daar wel wat anders te doen
*vervang Roemeen door om het even welke andere Oostblok-nationaliteit)2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenVerdiene die dan zo goe met dat sjotten hier?
Een voetballer in de Belgische eerste klasse verdiende vorig seizoen gemiddeld 134.024 euro nettoper jaar. De grootverdieners zijn de spelers van Anderlechtdie gemiddeld 350.905 euro per jaar opstrijken.
eentje van eerder dit jaar:
Op zoek naar een nieuwe uitdaging? Zoek in meer dan 40.000 vacatures, kijk welke bedrijven op zoek zijn naar jouw talent en lees hoe je het best scoort met je cv en sollicitatiebrief.
Het gemiddelde salaris van een speler in eerste klasse bedraagt 210.929 euro bruto per jaar, of 17.578 euro per maand. Dat is ongeveer 5% minder als het jaar voordien (218.633 euro per jaar).
De daling kan verklaard worden door de economische crisis, maar ook door het feit dat clubs de spelerslonen steeds meer uitbetalen in tekengeld bij de ondertekening van een contract. Ze ontsnappen ze aan het betalen van de groepsverzekering.
In België valt er minder geld te rapen dan in de buurlanden: in de Nederlandse Eredivisie ligt het gemiddelde op 305.000 euro bruto per jaar. In de Franse Ligue 1 loopt het bedrag zelfs op tot 450.000 euro bruto.
Comment
-
Voetballers worden tot diep in de lagere reeksen rijkelijk betaald, zelfs de amateurs. Reken daar nog eens een reguliere job bij... Een voetballer met een minimumcontract gelijk bij de coureurs dat bestaat zo goed als niet (toch niet bij de Belgen of Europeanen). En hoe lager de reeks, hoe donkergrijzer het geld...2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenVerdiene die dan zo goe met dat sjotten hier?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment