Oorspronkelijk geplaatst door kefkie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto's van bekende mensen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenNaar de koers geweest kefkie?
Die GTR van Sergeant zou 121000 € kosten. Als ik het goed heb kostte die toen hij hem kocht geen 90000€. VRT zou beter zijn cijfers checken ipv op de VTM toer te gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenNaar de koers geweest kefkie?Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtennaar den tv gekeken ja.
Die GTR van Sergeant zou 121000 € kosten. Als ik het goed heb kostte die toen hij hem kocht geen 90000€. VRT zou beter zijn cijfers checken ipv op de VTM toer te gaan.
zelfde met de R8, ze laten een V8 zien met de specs van de V10BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenAdrih is correct
zelfde met de R8, ze laten een V8 zien met de specs van de V10
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtengisteren in dat programma over de Tour 2012 op 1.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenSpijtig dat ik dat gemist heb.
Als je persee wil kijken kan dat nog via 'net gemist'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenBah, er werden een hoop onwaarheden ten toon gespreid. Verkeerde autospecs, overdreven prijzen en ander gestoef.
Als je persee wil kijken kan dat nog via 'net gemist'
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenwie is da?
Comment
-
Jonathan Legear reed blijkbaar met een Porsche Panamera. Staat nu geparkeerd in een tankstation in Tongeren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yax Bekijk BerichtenJonathan Legear reed blijkbaar met een Porsche Panamera. Staat nu geparkeerd in een tankstation in Tongeren...
http://www.hln.be/hln/nl/9091/Time-o...Tongeren.dhtml
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yax Bekijk BerichtenJonathan Legear reed blijkbaar met een Porsche Panamera. Staat nu geparkeerd in een tankstation in Tongeren...
http://www.hln.be/hln/nl/9091/Time-o...Tongeren.dhtml
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtende vorige was een witte X5, maar heeft het ook niet overleeft
,wat een snul,hopelijk word hij zwaar gestraft(en niet alleen met een boete)2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
Comment